עוד פורשת: שרי לביא עזבה את העיר


בעקבות סיביות אישיות החליטה המתמודדת הצבעונית להחזיר את המפתחות

למרות שמהרגע הראשון שרי לביא הצליחה להתחבר לרוב התושבים בעיר החדשה של 2025 ואפילו פיתחה חברות מיוחדת עם מנואל ומיכאל, שרי החליטה אמש שהיא רוצה להיפרד מהעיר עקב סיבות אישיות, בעלה ביקש שתעזוב את הריאליטי לטובת העסקים שלהם בחוץ. שרי אמרה: "אני מודה לכל אחד מכם על החוויה הנהדרת. תודה על כל שנייה שלקחתי חלק בפרויקט הזה. אני מאחלת לכולם כאן בהצלחה".

לביא הגיעה לעיר עם הרבה ציפיות ונחישות להגיע רחוק וליהנות כמה שאפשר מהחוויה. כשהיא נכנסה לעיר העתידנית לפני חודש ימים בלבד היא סיפרה שהיא מאמינה שעדיף לחלום בגדול ולהתרסק מאשר לא לנסות בכלל אבל כנראה שלא כל מה שהיא אומרת זאת אמת מאחר ואמש היא הודיעה לשאר תושבי 2025 שהיא החליטה לפרוש ולעזוב את העיר. למרות זאת, רגע לפני שעזבה את העיר שרי לא שכחה להודות לשאר התושבים על החוויה שעברה. האם זה ניחם אותם? נראה לנו דווקא שזה יותר שימח אותם.

כאמור, לביא הספיקה להיות בעיר חודש בהם הרוויחה כסף אבל גם הפסידה. בסמוך לעזיבתה, עמדו לרשותה כ-12,000 שקלים ומיקומה היה תשיעי בטבלה. לצד חברויות אמיתיות וחיוכים, שרי גם ידעה לא מעט אכזבות, למשל בשלב המיסוי. יחד עם זאת היו לה רגעים יפים והרבה צחוקים עם מנואל ומיכאל שהיו לצידה ברוב הזמן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן