בהריון? דניאל גרינברג חולמת על אימהות


כבר בהריון? יוצאת האח הגדול והצמודה של אייל גולן מדברת: "תמיד אמרתי שאני אהיה אמא בגיל צעיר"

דניאל גרינברג תחזור בקרוב למסכים שלנו עת תעלה העונה הבאה של הגולסטאריות. כזכור, היא לוהקה לתכנית ברגע האחרון, כאשר לי לוי נפצעה במהלך משימה ונאלצה לעזוב את הסט מוקדם מהצפוי. בראיון שנערך עימה היא סיפרה על השנה האחרונה שעברה עליה ועם זאת דיברה גם על הזוגיות עם הזמר גולן.

"הייתה לי שנה מטורפת, לא ציפיתי לשום דבר מהדברים שקרו בה. זה באמת הגיע אלי בגל. אני מקבלת את זה ואני מחבקת את זה. אני מאמינה שזה חבילה והחבילה הזו מורכבת מדברים פחות נעימים. חלק מהדברים יכולים להיות מאוד מחמיאים. לא התכוננתי לזה, זה היה ממש לא צפוי. קיבלתי התראה מהרגע לרגע להשתתף ב'גולסטאריות', אבל בגדול הייתה חוויה באמת מדהימה. אייל לא באמת נתן לי טיפים בכדורגל, הוא אמר לי פשוט 'תלכי ותהני, כי מה שצריך זה רק לרוץ אחרי הכדור".

על משפחה ואימהות אמרה: "הילדים של גולן מהממים. לא חשבתי אף פעם שזה משהו שהוא מחוץ לתחום מבחינתי, אני יכולה להגיד שמבחינתי ומבחינת אייל, הילדים זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי מבחינת החום והמשפחתיות. אני תמיד אמרתי שאני אהיה אמא בגיל צעיר, הרבה יותר צעיר ממה שאני עכשיו, אבל אני עוד לא אמא ומתי שזה יבוא, איך שזה יבוא, זה יבוא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן