נאור ציון: "קשת העתיקו את 2025 ממני"


נאור ציון נגד ההפקה מאחר והציג בפני בכיר בקשת פורמט ריאליטי דומה ל2025

נאור ציון שלח מכתב התראה לקשת, יורם זק וארז טל עקב הפרת זכויות יוצרים לכאורה בפורמט "2025". הקומיקאי והיוצר ומבקש פיצויים בסך שני מיליון שקלים תוך שהוא טוען כי 2025 "נטלה הרבה מאוד ביטויים ומוטיבים מרכזיים" מהפורמט שיצר. ציון נפגש בעבר עם בכיר בקשת והציע לו תכנית בסדר גודל דומה אך לבסוף היא לא נבחרה.

בחלק מהדברים שציון כתב נמסר: "לתדהמתו התברר לו כי התכנית נטלה הרבה מאוד ביטויים ומוטיבים מרכזיים מאלו שהופיעו בחוברת שנמסרה למר בלכר והעתיקה אותם העתקת קוף אחד לאחד. כך, כשכל מתמודד מקבל סכום של כסף זהה ונדרש למקסם אותו במהלך התוכנית, ניתן לבחור בין מגוון אפשרויות לינה החל מסוויטה מפוארת ועד לינה ברחוב, טבלה מפוארת במרכז העיר שתראה את מיקומם של המתמודדים, אפשרויות לקבל עזרה מהצופים בבית במסרונים שיוסיפו כסף לטבלה, אפשרות להתקשר הביתה בתשלום, משימות עבודה רבות שיהיו מגולמות לכסף שיצטרף לטבלה, תעודות זהות קומיות של המתמודדים השונים המקדמות את כניסתם לעיר בהם הם מציגים את עיסוקם וכישוריהם הכלכליים".

מקשת נמסר בתגובה: "מהמהירות בה הודלף המכתב לתקשורת, ניתן רק להסיק כי מטרתו של נאור ציון היא סיבוב תקשורתי שכן אין כל עילה משפטית. הפיתוח של '2025' החל לפני שנים, תיעוד כתוב קיים משנת 2016. מר ציון הציג את הפורמט שהגה בנובמבר 2017, שנה וחצי אחרי ש-'2025' נכתב. נשמח להשמיע את הטיעונים בבית המשפט, אם ציון יבחר לדון בסוגיה המשפטית ברצינות, ולא בתקשורת. מעבר לכך, מר ציון הציג רעיון שנראה יותר כמו המירוץ למיליון בכסף, שונה בתכלית מ-'2025', כך שאיננו מבינים כיצד הוא מעלה טענות על דמיון בין הפורמטים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן