צפו: שרי מתפוצצת על עמנואל


צפו: עמנואל ישבה עם דודו בבריכה וזה הביא את שרי לצאת עליה בענק

בבית הפרטי, שרי מתפרצת כלפי מנואל ואומרת לה: "אם יש לך מה להגיד לי, תגידי. את עוקצת אותי מהבוקר". למרות זאת, מנואל מעדיפה לא לפתוח את זה, אבל כששרי לוחצת עליה היא מתפוצצת: "את אומרת דבר אחד ומתנהגת אחרת. את היום קמת קריז עליי. הכל אצלך בסדר? שכל אחת תתעסק בשלה, מה הסרט שלך? את תוקפת אותי על כלום".

שרי לא נשארה חייבת והגיבה: "למה את חושבת שאני עובדת? בינתיים את השפלת אותי יחד עם כל המשרד, את יכולה להגיד מה שאת רוצה. אם את חושבת שלא זה שלך, את לא עושה לאף אחת טובה. את יכולה לצעוק עד מחר. התעוררת? הגעת? שמתי את התחת שלי בשבילך, לי זה לא מתאים".

עמנואל ניסתה לרכך את שרי מעט אבל ללא הצלחה:" למדתי משהו חדש. אם זה האופי שלך אני למדתי אותו. אני חושבת שפה את אומרת משהו אחד ושם משהו אחר. לא ציינתי ולא אמרת נטע, זה מה שיוצא ממך ולא ממני. את הכנסת 'נטע' לא אני, זה מה שאני מרגישה. למה שאני לא אדבר איתו לידך? כשאת צריכה את הגיבוי שלי את מקבלת אותו באהבה. אין דבר כזה שחור או לבן, תעשי מה שאת רוצה, בשבילי אל תעשי כלום כי אני מסתדרת. בינתים אני שכבתי בשבילך. אני לא עוקצת אבל ההתנהלות שלך לא מוצאת חן בעיני".

https://youtu.be/EwdR4oa5dds

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן