הפסקת אש בין אורטל לבן אל


הזוג שנכנס למשבר זוגיות רציני ואף הגיע עד בית המשפט הגיע להסכם פשרה

מאז שהיו בבית המשפט קיימו בן אל ואורטל מספר פגישות ולבסו, הם הגיעו להסכם. בין השניים הושגה פשרה כספית שתיכנס לתוקף לגבי השנה הקרובה, כשטובת הילד תעמוד לעיני השניים. אורטל, אשר נמצאת בדירה אותה השניים שכרו, תצטרך לפנות אותה עד שבת הקרובה. לצערה של אורטל היא תיאלץ להתרגל לאורח חיים פשוט יותר ממה שהייתה רגילה כי כזכור מדובר בדירה יוקרתית בשכונת צמרת, שהשניים החליטו לגור בה. תו פרינס, בנם המשותף, זכה בחדר חדש בבית של בן אל.

אירועי בית המשפט השפיעו על הזוג הצעיר כאשר העמידה מול השופט, והמילים שנאמרו להם שם בדלתיים סגורות הצליחו להשפיע עליהם. התגובות הקשות שהשניים העבירו זה לזו החלו לספוג ברשתות החברתיות ריקושטים שליליים, בעיקר על הדרך שבה מתנהלת הפרידה, עם פוסטים באינסטוש

בן אל התייחס למצב:"לפעמים אתה לא יכול לפתור את זה כי יש באמת חילוקי דעות, ואני לא אתן לחבר או חברה אז אתה נותן למישהו אחר להכריע. יש מישהו נטרלי. יש חילוקי דעות בין כולם. אנחנו עדיין חברים טובים, ונישאר כאלה. יש ילד באמצע, ואני אעשה מה שצריך בשבילו. ברור שיש רגשות כלפי האמא, אבל רק אלוהים יודע אם יהיה קאמבק". בעקבות הפשרה, עמר תשכור דירה חדשה. תבורי יגור בדירה ששכר לעצמו ובנו יבלה אצלו במסגרת ההסכם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן