תכירו את המתמודדת שתכנס הערב ל-2025


הזמרת של ריקי מרטין תיכנס הערב לעיר המסתורית ביותר בישראל

רגע לפני שהתכנית החדשה והמסקרנת ביותר בישראל עולה לאוויר הערב, 2025, הגיע אלינו מידע על אחת המתמודדות שעושות ממש ברגעים אלו את דרכה ליבנה, שם כאמור נמצאת העיר המסתורית. מדובר בכלנית מרון,  זמרת בשנות ה-40 לחייה המתגוררות ברחובות ותכנס היום לעיר. אגב,  מרום כבר השתתפה בעבר בריאליטי אחר "הכוכב הבא" אך היא לא זכתה בתחרות. מדובר במידע מדויק על אזרחים אשר ראו את אחת המתמודדות שיכנסו לפורמט החדש 2025 שיצא לדרך הערב.

אז מי את כלנית? מדובר במתמודדת שהיא גרושה פלוס שלושה ילדים, אשר ניסתה את מזלה מחוץ לגבולות ישראל. רגע השיא של נרשם כאשר היא הייתה זמרת ליווי של הזמר המצליח ריקי מרטין. זה קרה בעת שהוא ערך סיבוב הופעות מעבר לגלובוס אבל לצערה של כלנית זה לא הספיק לי והיא חזרה ארצה, אולי כעת עם כניסתה ל-2025 הדברים יראו טובים יותר עבורה. נשאר לנו רק לחכות.

למרות שנראה כי אף אחד לא באמת יודע מה צפוי הערב, עת תיחשף העיר החדשה בריאליטי בהנחיית קורין גדעון וארז טל, אפשר בוודאות לומר שיהיה קרב מעניין בין 2025 לבין האח הגדול. זהותה של אחת המתמודדות שיכנסו הערב לעיר המסתורית עשויה לשפוך אולי מעט אור על מה שצפוי לנו בעונה הקרובה של תכנית הדגל של קשת לחורף.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן