יובל מעתוק נופלת וחושפת: “לא חסר כלום, גם לא גבר”

כוכת העונה הקודמת של “האח הגדול” הגיעה אמש להשקה נוצצת באווירה קיצית ונקלעה לתקרית לא נעימה. אך גם זה וגם העובדה שטרם מצאה בן זוג לאחר ט”ו באב לא פגע לה במצב הרוח.

כוכבת “האח הגדול” התייצבה אמש(שלישי) לצד שורה של מפורסמות באירוע השקת קולקציית הקיץ החדשה של עדה לזורגן – SUMMER DREAM, רק שאז התרחשה פאדיחה קטנטנה שנחשפה בגלוי על סט הצילומים.

מעתוק תועדה באירוע המדובר עם נעל אחת בלבד ומתברר שלא סתם היא נכנסה לדמות של סינדרלה אלא קרתה לה תאונה של ממש בכניסה: “ממש בכניסה להשקה של עדה לזורגן נפלתי, הנעל התנתקה ועקמתי קצת את הקרסול ברגל שמאל, אבל לא נורא”.

ומעבר לכך שהנעל החדשה שנקרעה באירוע תוחזר במהרה לחנות שממנה נרכשה, מעתוק החליטה לשתף כיצד בילתה את ט”ו באב וזרקה עקיצה: “הייתי אצל דודה שלי ואכלנו פיצה, והיה מאוד כיף ולא חסר כלום, גם לא גבר!”.

מעתוק שמשתתפת בימים אלו בצילומי תוכנית שידוכים חדשה ברשת 13, אומנם טרם מצאה אהבה. אך החליטה להשיב לסוגיה פעם נוספת ושיתפה מה היא מחפשת בגבר המתאים:

“אני רוצה שיכבד, יאהב ויעריך. לא צריך יותר מזה. שייתן לי להרגיש כמו מלכה ותאמין לי, אני אתן לו להרגיש כמו מלך!

יובל מעתוק נופלת וחושפת: "לא חסר כלום, גם לא גבר"

מבין הסלבס שהגיעו להרים בהשקה: שירה לוי, יובל מעתוק, ירין חסון, קייסי זפטה, אלית מוסאיוף, סינדי צ’אדי, יובל כהן, מאי היגאני, שלי פרץ, אוריאן ספיבק, שקד בוארון, ג’סיקה אלטר, מיה סולמן, ירין אנידג’ר, דינור אבשייב, קרן אוזן ועוד.

מתוך שמועה בידור / צילום אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן