עומר אדם ורוסלנה רודינה צמודים


לא מדובר קשר רומנטי אלא רק בצילומים לפרסומת חדשה

עומר אדם, הזמר המצליח, חוזר לשתף פעולה עם הדוגמנית, רוסלנה רודינה. כזכור, השניים כבר שיתפו פעולה בצילומי הקליפ החדש שלו "כל החברות שלך 2", שיר שנכתב כהמשך לשיר שהפך ללהיט בגרסה הקודמת והמצליחה. השניים נפגשו השבוע על סט צילומים לקמפיין חדש ורמת הקרבה בין השניים בהחלט הותירה אותנו מופתעים.

מותג המשקפיים verso הגיע לאורץ הקודש אחרי הרבה שמועות ודיווחים שונים. בעקבות הפרסומות הרבות שעומר אדם נטל בהן חלק הייתה שקילה מצד סוכניו שהוא יכנס לתחום העסקים וייביא ארצה מותג שטרם נחת פה. ההצלחה של בר רפאלי עם המותג שלה, עשתה תיאבון לזמר הצעיר אבל מבירור שערכנו הוא לא נכנס שותף בחברה אלא רק זכה להצעה.

עומר אדם נבחר לשמש פרזנטור, לצד רוסלנה רודינה, האקסית של המתחרה הגדול שלו אייל גולן. לפורטל נודע כי בסמוך להשקת האתר, שם יימכרו בבלעדיות זוגות המשקפיים, לא יהיה לאדם קשר בפן העסקי. בשלב הראשון הוא יהיה דוגמן הבית של verso ומי שתהיה צמודה אליו בפרסומות שבקרוב ירוצו על המסך היא רוסלנה שעד כה סיכמה על הופעה רק בקמפיין הנוכחי של המותג. עומר אדם מצידו ממשיך לעבוד באולפן על שירים חדשים כאשר בקיץ הקרוב הוא שוב צפוי למלא את האולמות עד אפס מקום.

 

 

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן