"תראו איך היא נראית בלי איפור"


לירון ויצמן יוצאת נגד הטוקבקיסטים שירדו על המראה החדשה שלה בעקבות ההריון

המנחה של האח הגדול לשעבר, העלתה פוסט זועם, על הטוקבקים שיצאו עליה בעקבות תמונת פפראצי שקלטה אותה אחרי בדיקת הריון. בין היתר היא ציינה: "היום פורסמו תמונות פפראצי שלי ברחוב בזל תבל אביב . זה קרה כשהיתי באמצע בדיקת העמסת סוכר שכל מי שעברה מכירה את הסחרחורות והטשטוש. אז זה נכון, זה כולה פפארצי ובאמת שאין לי אף טענה לצלם ולאתר.

אבל אז הטוקבקים הגיעו, אלו שהופכים ארסיים ודוחים עם השנים. הנה חלק מהם: "מוזנחת, ההריון לא יפה לך, איך יש מי ששוכב איתה? ועוד פנינים שאם היתי בחורה פחות חזקה סביר שלא הייתי יוצאת מהבית בחודשיים שעוד נותרו לי להריון. יותר חשוב מזה אני רוצה לפנות לבעלי ולעורכי האתרים: למה אתם ממשיכים לתת במה לכל אבירי המקלדת שמזמן איבדו כל כיוון?

כאשר התחלתי לעבוד בוואן ב2006 תפקידי הראשון היה לסנן טוקבקים, הרבה כאלה ביטלתי כי היו מלוכלכים ולא ענייניים אפילו פוגעים, אז איך זה ש12 שנה אחרי הסינון שלי באתר ספורט הכל נהיה פרוץ? בסוף אובדן הגבולות והשויח האלים מגיעים גם לחיים עצמם. בבקשה אל תכתבו לי "אל תיכנסי לקרוא" כי פלאש ניוז כולם נכנסים. יש לי בחילה מכל היום הזה ואני הרבה אחרי שלב הבחילות בהריון.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן