מעיין ואביחי רבים בדרך לאילת

  
הזוג שיצא מהאח הגדול נצפה אחרי ריב כשהוא מתעלם אחד מהשנייה

שני כוכבי האח הגדול 8, מעין אשכנזי ואביחי אוחנה, חזרו להיות שוב זוג אחרי ארבעה חודשים שהיו פרודים. כמעט שנתיים אחרי שיצאו מהאח הגדול, הם די נעלמו מאור הזרקורים אבל היום הם נצפו בדרכם לאילת כשהם פשוט מתעלמים אחד מהשנייה, זאת בעקבות ויכוח שפרץ בין השניים. רק לאחרונה השניים התפנו לדבר על היחסים המורכבים שחוו ועדין חווים עד כה. השניים חזרו מחתונה ביום חמישי בערב באילת ועלו על טיסה בשעות הבוקר של שישי ונראו ככה לאורך כל הטיסה מאילת עד תל אביב.

כזכור, במהלך שידורי העונה ה-8 של האח הגדול היה חשד כי אביחי אוחנה זרק על מעיין אשכנזי נעל. קטע מתוך השידור הופץ ברשת ועורר גלים. אשכנזי סיפרה לאורנה ודן "אביחי אמר לי לכי תזדייני והרים נעל" אחרי התקרית המדוברת נכנסה אשכנזי לחדר "האח הגדול" וסיפרה לו מה אביחי עשה לה עם הקללות והנעל. בתגובה אמרו לה בהפקה "אל תעשו עניין ממה שאנחנו לא עושים" בהמשך הלילה אשכנזי פתחה בשיחה עם אורנה על השיחה שלה עם "האח הגדול" שהשאיר אותה ללא מילים.

רק לפני כמה ימים אשכנזי אמרה: "  עדיין יש לנו משקעים, יש לנו בעיות שאנחנו עדיין צריכים לדבר עליהן. זה לא רק עניין של כסף, כי אם הייתי מחפשת כסף – הייתי הולכת עם מיליארדר ולא הייתי פה. אם אני מתחתנת – יום לאחר מכן אני נכנסת להריון, בעזרת השם. אנחנו כבר חיים ביחד, מה תעזור לי הטבעת על האצבע? אני צריכה את היציבות".

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן