פייק ניוז: ג'סטין ביבר התאבד


ידיעות שקריות הופצו במהלך היום ברחבי העולם על מותו של הזמר המצליח

על פי פרסומים זרים בארצות הברית, כוכב הפופ, גסטין ביבר, אותר מת ברכבו. הדיווחים סיפרו על כך שהזמר המצליח נורה במפתיע על ידי מתנקש. בפועל, לא קרה דבר ומדובר בידיעה שקרית לחלוטין – פייק ניוז. בעקבות הידיעה, מיליוני מעריצים עצרו את נשימתם אך כאמור מדובר בפייק ניוז לכל דבר וענין – גסטין ביבר חי. לאחרונה אנו עדים להרבה מאד ידיעות שקריות שמופצות ברחבי התקשורת וגם גסטין ביבר "נפל קורבן" לתעלול. הסיפור הזה תפס את ארצות הברית בשעת בוקר מוקדמת והשמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים. ביבר טרם פרסם פוסט מרגיע לציבור מעריציו אך בקרוב הוא צפוי לעשות כן.

הזמר שהתגלה לפני עשור דרך סרטוני קאבר ביוטיוב כבש את העולם והגיע מהר מאד לבמות הגדולות ביותר ברחבי הגלובוס.

ביולי האחרון הוא חזר למוזיקה אחרי שנה של הפסקה. הוא נטל חלק בקליפ NO BRAINER  של DJ חאלד עם צאנס הרפר.כמו כן בקיץ הוא התארס להיילי בולדווין, זאת במהלך חופשה באיי הבאהמה. בפוסט שפרסם באינסטגרם הוא אישר רשמית את הנושא.

הזמר וה-אקס של סלינה גומז העלה תמונה משותפת שלו ושל היילי, עוד כשזו הייתה רק בת 13. תחילה הם חשבו לחכות עם ההודעה אבל בסופו של דבר השמועות ניצחו אותו והוא כתב בין היתר: "היילי אני כל כך מאוהב בכל דבר בך. אני מחויב לבלות את שארית חיי בלהכיר כל חלק שלך ולאהוב אותה בסבלנות ואדיבות. אני מבטיח להוביל את המשפחה שלנו בכבוד ויושרה ולתת לישו להדריך אותנו בכל דבר שאנחנו עושים. הלב שלי לגמרי שלך ואני תמיד אשים אותך ראשונה".

בנוסף, בעבר הוא הוא דורג ככוכב הלוהט ביותר של שנת 2009 על ידי המגזין J14 ובתואר האומן הטוב ביותר על ידי MUCH MUSIC.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן