מירב חושפת את בעלה "עושה סמים קלים"


הסוד שחשפה מירב באח הגדול על בעלה גרם לסערת ענק: "בעלי מעשן ג'וינט*ם חופשי" במהלך השעות האחרונות האח הגדול פינק את דיירי האח הגדול בשמפניה ויין והדיירים שהחלו לשתות יצאו קצת משליטה,אביבית ומירב ממשיכות לשבת ולשוחח ולפתח את החברות החדשה אלה שכולם היו מופתעים כאשר מירב החלה לשתף ולספר על ההרגלים של בעלה אייל,מה שגרם לרשת לסעור, המעריצים של מירב בטוחים שזה לא עניינם של אף אחד,אבל עצם השיתוף של מירב עורר סערת ענק.

במהלך שיחה ארוכה וקלילה שערכו בחצר אביבית ומירב ממשיכות להיפתח אחת לשנייה ונראה שהיין ששתו עשה היטב את העבודה והם דיברו על הכל ושיתפו גם פרטים שאולי ביום רגיל לא היו משתפות את כל המדינה: מירב משתפת את אביבית שהנישואים שינו אותה לטובה. "הערכים שלי השתנו. הפסקתי עם החגיגות, התבגרתי והתחזקתי". אלה שאז השיחה השתנתה לגמרי כאשר כל אחת חשפה פרט אחד על בן זוגה.

במהלך השיחה שעוררה עניין רב החלה אביבית לשתף את אביבית שהיא מתביישת לצאת עם שלומי למועדונים שחלילה לא יעשה תנועות ריקוד מפדחות שיגרמו לה לבושות,מירב צוחקת מהנושא וכך גם אביבית והשיחה הקלילה ממשיכה,אלה שאז מירב מחליטה לחשוף סוד מצד בעלה אייל כמובן מבלי שהוא מודע לכך ואישר את מה שנאמר על ידי אשתו בין היתר אמרה מירב על בעלה: מירב חושפת שבעלה לא רוקד במועדונים אלה מעדיף לעשות מינגלינג על כוס וויסקי וג'ויינט*ם". מירב חושפת שבעלה מעשן ומעוררת סערת ענק,

מירב לא חשפה על עצמה דבר וגם לא רמזה אבל זה הספיק לרשות לסעור,רבים היו מאוכזבים ממירב ובעלה,רבים מהצופים שהם נגד מהעישון היו מאוכזבים לגלות את זה,מירב שבוודאי לא שמה לב למה שאמרה בוודאי לא הייתה חוזרת על כך אבל מדינה שלמה צפתה בה בשיחה מול אביבית ופליטת הפה של מירב גרמה לסערת ענק ברשת וויכוחים רבים בעד ונגד: פליטת הפה של מירב גורם לסערת ענק מחוץ לאח הגדול:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן