אמא ואחות של אדל "אדל פוטסמה ושקרנית"


במשימת אירן בטח שמתם לב שהסבתא של אדל באה לבקר אותה ולא המשפחה הקרובה יותר – האמא, אחותה ואחיה התאום ולא בגלל שהיא לא קיימת אלה משום ששלושתם ניתקו איתה את הקשר בעקבות דברים שאמרה לפני מספר חודשים אדל בספלוב ל"אנשים".
הסיפור המלא:

בראיון עם אדל למגזין "אנשים" העלתה בספלוב טענות חמורות אמא שלה בטענה שלא גידלה אותה – מה שלדבריה הביא לבסוף לניתוק מוחלט בין השתיים ושבוע לאחר מכן פיצוץ נוסף מול אחותה שעלתה נגדה בתקשורת!
"גדלתי במשפחה לא חמה", אמרה אז אדל בספלוב. "האישה החמה שהייתה בחיי הייתה סבתא שלי, שניסתה למתן את כל הקור שהיה. מבחינתי לא הייתה אמא בשום צורה, היא מחוקה לכל החיים. לחתונה שלי היא לא תהיה מוזמנת, את הנכדים שלה היא לא תראה לעולם – וזה העונש שמגיע לה".

אמא של אדל כתבה בתגובה:"היא אמרה שאמא קרה – זה מגוחך. היא אמרה שאני לא גידלתי אותה – זה בולשיט. היא אמרה שהיא לא הייתה בצבא כי אמא שלה הייתה חולת אנקולוגיה, והיא מטפלת בה – ולא היה דבר כזה, טפו טפו, בלי עין הרע. פשוט בולשיט. היא עושה בושות לעצמה, לדעתי, לא לי".

תגובת אדל בספלוב למה שכתבה אמא שלה: "לא מפתיע, כל מה שהיא אומרת – זה לא מחובר למציאות שלי. יש הוכחות לכל מה שהיא מגדירה כשקר: למשל, היא אמרה שהשתמטתי מהצבא בטענה שהיא חולה – לא נכון. סיימתי שלוש שנות צבא בשירות מלא עם תעודה; אמרתי בכתבה שההורים התגרשו כשהייתי בגיל חודשיים ולא שהיא עזבה אותי בגיל הזה.

"אמא טובה לא יוצאת נגד הבת בתקשורת. אבל בתורה כתוב 'כבד את אביך ואמך', לכן אני לא אכנס לפרטים ותיאורים. אני רק מאחלת להן אושר, בריאות ושמחה. את מה שאני חוויתי, ומה שאני מרגישה ויודעת – ואשמור לעצמי – אני חיה עם זה כל יום".

הסיפור המשיך ואמא של אדל הגיבה בפייסבוק למה שהגיבה אדל על דבריה:"אנשים, תתעוררו. מה יש לכם? איך אפשר להאמין לה? איך סבתא שיודעת שתי מילים בעברית יכולה לגדל ילדים בארץ? ‏תתביישו לכם על התגובות! אני לא צריכה כלום, אני גדלתי שלושה ילדים לבד בארץ ואתם שופטים אותי. אני רוצה לעזור לה, שתתעורר, שתמשיך חיים חדשים בלי שקרים ואתם נותנים לה תמיכה"

איתרנו את התגובה של אחותה של אדל קארינה שראתה את אמא שלה נאבקת ברשת החברתית והחליטה לא לשתוק יותר ולהגיב גם ואלה הדברים שנאמרו: "אני אחותה הגדולה של אדל, לשעבר. לפי דבריה (והיא משקרת מגיל אפס), סבתא לא באמת גידלה אותה כי אף פעם היא לא למדה את השפה פה בארץ".

"אמא גידלה אותה", המשיכה אחות של אדל, "עד שהפוסטמה, סליחה על הביטוי, החליטה שהמשפחה של מאץ' חבר שלה שלא שם עליה יותר טובה מהמשפחה שגדלה בה. יש המון תמונות וצילומים של כל המשפחה ביחד. סבתא שלה עזרה, בוודאי, אבל להגיד דברים כאלה עלינו… זה קשה. בהתחלה הייתי בוכה ומתבאסת, אבל היא כל כך עברה את הגבול שאפילו האח התאום שלה ניתק איתה קשר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן