ג'קי אזולאי הייתה מעורבת בתקרית אלימה שנגמרה בשוטרים ודם

x2
ג'קי אזולאי – מתמודדת ב"מאסטר שף" שהצליחה אחרי 15 דקות התהילה מעוררת סערה: הכוכבת נעצרה אמש אחרי שתקפה באלימות את אחת החברות של אחותה "היום הותקפתי פיזית בצורה קשה ובוטה על לא עוול בכפי" אומרת המתלוננת.

כוכבת הריאליטי הייתה מעורבת בתקרית אלימה בכניסה לביתה שבאלעד, מה שהביא את השוטרים ואותה לחקירה בתחנת המשטרה. המתלוננת בר פנתה לפורטל עומרי חיון עם הפרטים והסיפור המלא:

"הי עומרי אני עוקבת אחריך המון ואני מצדיעה לך שאתה נותן ועושה צדק ומוציא את כל הרע שיש כאן במדינה הזאת! קשה לי לכתוב לך אני אחרי יום ארוך עמוס בדם ובכי . מעבר לכאב הפיזי הכאב שלי הוא נפשי . אני מדברת על הטלויזיה הנאורה שנותנת במה לסלב אלימים ברמה של רצח!!! קשה לי לכתוב לך אני כותבת ובוכה אולי כי כרגע אני חרדית ואני לא מכירה ויודעת למי לפנות.. אבל אני בוחרת לפנות אליך בתקוה שאתה תשים את את הכל והקול שלי בכותרות כדי שהטלוזיה תוקיע מתוכה כל גילויי אלימות."

בר ממשיכה בתלונה וחושפת "כן היום הותקפתי פיזית בצורה קשה ובוטה על לא עוול בכפי על ידי ג'קי אזולאי . ג'קי קבעה שאחותה לא רוצה להגיע איתה לארוע משפחתי בגללי ולכן תקפה אותי בצורה שאי אפשר לתאר . בתוך הרכב שלי היא נכנסה כשאני יושבת חגורה ומחכה לנסוע היא זרקה עלי את הפלאפון שלה על הפרצוף על האף ירד לי דם נהיה לי חור ולאחר מיכן היא הכניסה את כל הגוף שלה פנימה וחנקה אותי עד כדי קושי לנשום יחד עם בוקס לתוך השפה העליונה בפה הכל התנפח לי לא הצלחתי לצאת מימנה . בעלה ישראל ואחותה שנכחו במקום ניסו למשוך אותה החוצה כדי שתפסיק והיא בתגובה תפסה לי את החולצה כדי לא להרפות מימני וקרעה לי את החולצה ואת הכפתור העליון. תוך זה שאני צועקת עד מוות שתעזוב אותי לנפשי כי אני לא אשמה שאחותה לא רצתה לבוא איתה לארוע (אחותה חברה שלי) גקי לא נענתה לקריאותי והמשיכה לסחוב לי שערות ולחנוק אותי ביד השניה. אני לא הצלחתי להרפות את ידיה מעל גרוני (אני רזה במשקל 39 קילו והיא כפול 3 מימני 80 קילו) כולה היתה עלי וכל זה לעיני בעלה ואחותה הרגשתי שנשמתי פורחת לא נשמתי ! ניסיתי להוציא את ידה ללא הצלחה ניסיתי לשרוט אותה בידיה כדי שתעזבני לנפשי(יש לה על הידים שריטות היאבקות שנאבקתי על נשימותי) נסיתי לזעוק שאני לא נושמת ולא עזר לי. עד שבעלה משך אותה בחוזקה ואחותה בכתה וצעקה.
מיותר לציין שאני בפוסט טראומה מעולם לא חטפתי מכות מבן אדם ועוד מאישה נשואה שגדולה מימני ב12 שנה לא דבר נורמטיבי. אני מדברת איתך וזולגות לי דמעות כי אין עימי לדבר."

x0

בהמשך הסיפור המשטרה מתערבת ובר כותבת "בכוחותי האחרונים הזמנתי משטרה כשג'קי ה"טובה" הבינה שאני מזמינה משטרה היא צרחה לי שאם אסבך אותה אני יאכל מרורים כל חיי… ושרק אני יסתבך. הזמנתי ולא פחדתי מכאן השקרים שלה רק גברו אבל אני בטוחה שמשטרת ישראל תעשה את הצדק. אני שואלת אותך שאלה.. זה נורמלי שבחורה צריכה לקבל מכות רצח וחניקה סתם פשוט סתם???? מ"סלב" ??? מאישה שנותנים לה במה ותוכנית ריאלטי בטלווזיה??? זה נורמלי?? אני צריכה לחטוף מכות רצח ולשתוק ??? זה המדינה שלנו??? אני מקוה שהסיפור הזה יגיע לידיים הנכונות אני מתחננת תזעק את זעקתי אנשים כאלה מקומם אי שם."

x5

ג'קי אזולאי נמסר בתגובה "האשה היא בת 29 גרושה שרודפת את אחותי כבר כמה שנים עוד מימים שאחותי היתה תלמידה שלה אחותי הגיעה אליי הביתה כדי שנלך יחד לאירוע היא הגיעה עד אליי וגררה אותה החוצה הוזמנה ניידת ושם נגמר העניין אחרי שהיא קיבלה צו הרחקה מכל המעורבים. אני חושבת שכל אח או אחות לא היה רוצה שאחיו או אחותו יסתובבו בחברה שאינה טובה ומזיקה לו. מציעה לה לחפש חיים ולהניח לנו לנפשנו. אם בא לה להתפרסם שתלך לאודישנים לא על גבי."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן