חשיפה: המשפחה של שי חי מ"האח הגדול" בקרע משפחתי ענק

89
חשיפת פורטל עומרי חיון: המשפחה החרדית של משתתף "האח הגדול", שי חי פתחה את הפה בפייסבוק על הדברים שהוא אמר נגדם ובתגובה נשלחה אמא של שי חי להתנצל. במהירה הדיון המשפחתי הפך ללוהט "מזל שהילדים שלה לא יצאו כמוה עם ראש שפוף" כתבה אחותו של שי, גיל חי.

הבוקר קבלנו למערכת פורטל עומרי חיון מייל ושיחת טלפון מבן הדוד של שי חי שביקש לפרסם את הדברים הבאים "הי עומרי אני קרוב משפחה של שי חי מהאח הגדול, מאז שהתחילה העונה קיבלנו מן מתקפה מהצד של שי לגבי התעללות רגשית ונידוי כביכול שהוא חווה ממנו הצד הדתי במשפחה.. חשוב לנו להבהיר שאין כל שחר לטענות הללו וההיפך הוא הנכון ודווקא הם כן קיבלו עזרה וסיוע לא אחת אם זה עזרה בשמחות שלהם וכו׳ שי טען שסבא שלולא הגיע לחתונה שלו כחלק מהנידוי בעוד שבזמן החתונה הסבא שכב בבית החולים.. בכל אופן זו האמת שלנו והיינו שמחים שתתפרסם! תודה."

12717225_971778922859390_9145143481471885438_n

משתתף "האח הגדול" שי חי סיפר בתוכנית לא מעט פרטים נגד הצד החרדי במשפחה שלו. הם לא אהבו את ההשמצות ואמא של שי חי נשלחה למשימת הסולחה הגדולה "דודה שלי האהובה רחל, הלא היא אמא של שי חי מהאח הגדול. באה לבקר אותי היישר מהרצליה, ובהזדמנות זו התנצלה בשמו של שי על כל האמירות שנאמרו ויאמרו נגד המשפחה הדוסית קבל עם ועדה. ותמשיכו להצביע לשי המנצח של העונה!" כתב בן הדוד של שי חי בצירוף תמונה של השניים.

003303030303030303030303

אבל אז הדרמה התפוצצה מחדש "אין מה להתנצל זה נכון כל מה ששי אמר, אם היא התנצלה אז בושה וחרפה, אין לה אופי לעמוד מול המשפחה שלה, חבל לי עליה אבל, התרגלה ליחס משפיל כניראה, מזל שהילדים שלה לא יצאו כמוה עם ראש שפוף" כתבה גיל חי אחותו של שי. היא לא עצרה והוסיפה תגובה נוספת "יחס משפיל קיבלנו מהמשפחה הדתית שלה לאורך כל הילדות וזאת האמת גם אם היא קשה לך מיקי, תעשו בדק בית, לא תמיד אתם בסדר, מי שצריך להתנצל זה הדוסים של משפחת בן עטר"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן