את התמונות האלו לא תרצו לפספס: שלומית מלכה בחדר המיטות

1

אז נכון ממש ברגעים אלו השחקן והדוגמן יהודה לוי ובת זוגו הדוגמנית שלומית מלכה מתפרעים ללא גבולות באמצע המדבר לאחר שארזו בספונטניות רבה מזוודות, ונסעו לחופשה בפסטיבל "האיש הבוער" בצפון נאבדה שבארצות הברית, אבל זה לא מונע ממלכה להופיע בהפקה חגיגית במיוחד של המגזין "TELVA" עם תמונות שלא הייתם רוצים לפספס.

כדי שיהיה לכם חג שמח, החלטנו לפנק אתכם בעשרות תמונות של הדוגמנית הבינלאומית, הטופ מודל ובת זוגו של יהודה לוי, כשהיא נמצאת בחדר המיטות, מדגמנת למגזין הספרדי המוכר "TELVA", שצפוי להתפרסם במהלך החודש.

לפני יומיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי יהודה לוי ושלומית מלכה החליטו שלא לוותר על התענוג של פסטיבל "האיש הבוער", ובסוף השבוע האחרון ארזו מזוודות, וטסו מנמל תעופה בן גוריון היישר לנאבדה. הטקס הפרוע צפויים הזוג להשתולל כהוגן, אל "האיש הבוער" מדי שנה מגיעים אלפי תיירים ואזרחים מכל העולם, ליהנות מאוכל טוב, חברים, מוזיקה, אהבה, חופש ורוחניות. לוי ומלכה לא טסו לבד, עם אספו עימם זוג חברים טובים את  השף עומר מילר ואשתו שירן כדר.

במסגרת הפסטיבל מוקמת עיר זמנית הנקראת "עיר הסלע השחור", בה שוהים משתתפי הפסטיבל, כשהם מתגוררים בקרוונים, אוהלים ומבנים ניידים. דיור זמני וארעי זה, הוא ערך חשוב בקהילת משתתפי הפסטיבל. האם מלכה ולוי ישנים גם הם באותם מבנים ניידים וקרוונים? מבטיחים לחזור בקרוב עם תשובה, בינתיים צירפנו לכם לכתבה את התמונות הללו.

.11 10 9 6 7 8 5 4 3 2

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן