אחרי הניתוח: נטלי עטיה פוטרה מ"עולם הזוהר"

11417468_1488194018140147_2000003363_n

הם נפרדו וחזרו, ונפרדו וחזרו, ונפרדו וחזרו שוב ושוב ושוב, אבל הפעם – נראה שזה סופי, לאחר ניתוח התוספתן שעברה נטלי עטיה בבית החולים לפני כשבועיים, ולאחר הפרידה הסופית מאיציק זוהר – נראה שעטיה סיימה סופית את תפקידה בתכנית "עולם הזוהר", המשודרת בערוץ 24.

הם לא המודל המדויק של זוגיות אולטימטיבית, בזה כבר כולנו בטוחים. אחרי שנפרדו וחזרו אינספור פעמים, הפעם זה סופי – נטלי עטיה ואיציק זוהר כבר לא. לפני שבועיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי עטיה פונתה לבית החולים "איכלוב" ולאחר מספר בדיקות גילו כי היא סובלת מדלקת תוספתן קשה במיוחד, ויש להוציא את התוספתן מידית, לכן הוגדר הניתוח כניתוח חירום.

מאז התאוששה עטיה והספיקה כבר להשתחרר מבית החולים, אלא שלאחר תקופת ההחלמה, עטיה שחשבה שהיא חוזרת להנחות ביחד עם איציק זוהר את "עולם הזוהר" בערוץ 24, גילתה שהיא טועה. לפני 3 ימים העלתה עטיה את התמונה הבאה לעמוד האינסטגרם שלה:

"Fries before Guys" כותבת עטיה.
"Fries before Guys" כותבת עטיה.

לצד התמונה הוסיפה עטיה את הכיתוב "Fries before Guys", ובתרגום לעברית: צ'יפס לפני גברים, ובכך רמזה לכל עוקבייה באינסטגרם כי היא ואיציק זוהר כבר לא, ואם זה לא מספיק עטיה כאמור גם לא תשתתף מעתה בתכנית "עולם הזוהר".

הטוקבקים מיהרו להגיע: "האמת שאני תמימה ונאיבית. תמיד אמרו לי שבעולם הפרסום והתקשורת יש כל כך הרבה לכלוך וחוסר יושרה. ומה שנראה על המסך זה לאו דווקא מה שקורה בפועל. בעולם הזוהר שמתיימר להיות מקום של אמת ואהבת חינם הבנתי שאין. איך זה יכול להיות שנטלי חזרה לתוכנית לפני שבועיים ופתאום היא שוב עוזבת. הרי כולנו יודעים שמה שהביא בתחילת התוכנית את הריטינג זה איציק ונטלי והזוגיות שלהם. איפה נעלמה האנושיות שמישהי שעברה ניתוח ובאה כשלא מרגישה טוב שוב עוזבת? יש הרגשה שאתם עושים צחוק מהצופים והצופות שלכם. הרי עולם הזוהר הוא כבר ממזמן לא איציק והנשים שליצדו. אלא איציק ונטלי", נכתב בתגובה אחת.

רוץ 24 – אכזבה אחת גדולה, אנחנו יודעים שאתם ערוץ מסחרי אך ציפינו שמאחורי הערוץ יהיה לב פועם ורגיש ולא מפלצת חסרת רגשות, אתם מתיימרים לגעת בקהל הרחב ומצפים לשיתוף פעולה מהצופים ובאותה נשימה מזלזלים בנו ובאינטליגנציה שלנו כשאתם חושבים שאנו הצופים מעדיפים שכונה ולא איכות  איכות היא לא מילה גסה, ערך החברות וכבוד האדם צריך להיות לכם כערך עליון, ״יש לנו עיניים שרואות את הכל״ אנחנו בוחרים לא להשתתף במשחק המלוכלך שלכם", נכתב בתגובה אחרת.

ShowImage
כבר לא ביחד והפעם זה סופי: איציק זוהר ונטלי עטיה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן