האקסית של איציק זוהר מגיבה: "איציק מעולם לא החזיר לי את החובות"

11720141_10207169657182392_57084880_n

בדיוק לפני מספר שבועות דיווחנו לכם כאן בפורטל על בת זוגו לשעבר של איציק זוהר, שטוענת שהוא "הרס את חייה", השאיר אותה עם חובות רבים, ולא שילם לה מעולם דמי מזונות, אם אתם שואלים מה השתנה מאז? מתברר שלא הרבה בכלל, כל הפרטים.

לפני כ-3 שבועות דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי לי אהרונוב (טל) בת זוגו לשעבר של איציק זוהר, יוצא עונת ה-VIP האחרונה של "האח הגדול" מתארת מציאות קשה מאוד של חובות, אהבה עצמית בלבד מצידו של זוהר, ואי תשלום מזונות, כך פורסם בראיון עמה באתר 'מעריב' אצל הכתבת ליאורה גולדנברג-שטרן.

לי אהרונוב (34) עוד סיפרה, שאיציק זוהר חייב לה בסביבות ה-200 אלף שקל, על דירות ששכרו יחדיו כשהיו זוג ולא שילמו עליהם עד עתה. לטענתה זוהר הכניס אותה לחובות מול השוק האפור, בנקים, עירייה וחשמל. מלבד זאת, מסרב זוהר לשלם לה דמי מזונות, והיא נאלצת להתמודד עם עבריינים מהשוק האפור. היא מתארת מצב קשה בו היא כאמא לארבעה ילדים, לא מצליחה לשרוד ונמצאת בחובות יומיים.

כשנשאלה לי, האקסית של איציק זוהר, האם מאז חל שינוי והפעם זוהר החזיר לה את החובות, טוענת האקסית שלו כי לחלוטין לא, אלא להפך המצב רק נהיה חמור יותר וזוהר עשה לה רע יותר. למרות שהתפרסמו ברשת מספר כתבות שטענו שזוהר החזיר את החובות שלו לכולם, טוענת לי כי אליה לא חזר דבר.

בועז בן ציון, מנהלו האישי של איציק זוהר מסר בתגובה: ״אנחנו חיים במדינת חוק ויש גופים שתפקידם לפתור סוגיות מסוג זה והם יוכלו לתת תגובה מנומקת על פי חוק. אנחנו לא חלק מפרק של ׳הבורר'״.

3ללא שם
מכתנן להחזיר את החוב? איציק זוהר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן