ג'סטין ביבר מבקש סליחה

 

הורד

לפני שבוע הפיץ הזמר הצעיר והמפורסם ג'סטין ביבר תמונה שחוֹשפת את יָשַׁבְנוּ, ללא מכנס וללא חולצה, או בקיצור עֵירוֹם ובלי הרבה מקום לדימיון, שבוע לאחר מכן הודיע ביבר על מחיקת התמונה, ואף ביקש סליחה.

לפני שבוע ביבר הצעיר ביקר באי "בורה בורה", שם הוא בילה ונפש לו. את העוקבים שלו ועשרות אלפי המעריצות (והמעריצים) החליט ביבר לצ'פר בתמונה חוֹשפנית במיוחד, בה הוא נראה ללא בגדים כלל. את התמונה העלה ביבר אל העמוד האינסטגרם הפרטי שלו, התמונה צולמה כאשר ביבר עומד על ספינה מפוארת במיוחד, משקיף אל הים הכחול ונהנה ממנו ומהאוויר של הים שאופף את כל חלקי גופו. התמונה הספיקה לצבור למעלה ממיליון לייקים, ולכ- 350 אלף תגובות, שרובן השתאו לנוכח התמונה הפרוֹבוֹקטיבית, אבל כאן הסיפור לא נגמר.

שבוע לאחר מכן החליט ביבר לפרסם תמונה חדשה, צנועה יותר, וצירף לתמונה שלו גם הודעת התנצלות.

כך רשם ביבר בעמוד האינסטגרם שלו: "היי, אני מוחק את התמונה הזו, לא כי חשבתי לרגע שזה היה רע, אלא כי ילדה של מישהו שאני מכיר עוקבת אחרי, והיא ראתה את התמונה הזו, היא הייתה נבוכה מאוד ואני לגמרי לא חשבתי על ההיבט הזה. הרגשתי נורא שהיא הרגישה רע, ולכן לכל מי שיכול להיות שנעלב, אני כל כך מצטער. זה היה לגמרי בתום לב, כבדיחה, אוהב אתכם חברים"

1937175-5
ביבר כביום היוולדו, התמונה המדוברת

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן