הרשת גועשת: איציק זוהר טוען כביכול שההפקה רימתה בכתבה מזוייפת

18-645x325

אתר Ynes מפרסם כתבה בה כביכול איציק זוהר טוען שתוצאות גמר ה-VIP "האח הגדול" זוייפו, הגולשים מתקוממים ונסערים מתמיד, אבל מה שהם לא יודעים הוא שהאתר מספק ידיעות פיקטיביות וזוהי בעצם מטרת האתר, "כל העונה לא הייתה מצליחה בלעדיי. אני הייתי שם וסיפקתי את כל העניין, אני הייתי אחראי על כל הרומנים בבית וכל הנשים כירכרו סביבי מאחר ויש לי ניסיון עם מעל ל- 6000 נשים. ולכן אני חושד בהפקה שידם הייתה במעל והם סיבבו זאת כך שמושיק יזכה", כך נכתב בכתבה המפוברקת שהסעירה את הרשת בימים האחרונים.

הרשת סוערת מתמיד, אתר הניסויים והחדשות Ynes הוא אתר סאטירי המפרסם כתבות וידיעות חצי נכונות חצי לא נכונות, אמש (חמישי) פורסמה באתר ידיעה שכותרתה: "איציק זוהר: התוצאות זויפו, 100% מהנשים הצביעו לי", הגולשים שלא הבינו שמדובר בכתבה סאטירית התקוממו ושתפו את הכתבה ברשת.

כך נכתב בכתבה המזויפת:

"38 ימים ארכה עונת הידוענים של "האח הגדול", והאמת, טוב שכך. 12 מתמודדים ומתמודדות נאבקו על תשומת לב הצופים לאורך העונה הקצרצרה הזו, שמעבר לשעמום תהומי – גם של המתמודדים, לא בדיוק עמדה ברף הציפיות. זה התחיל בליהוק התמוה (מי את רותם איזק ומי קבע שאת וי.איי.פי?) והמשיך במשימות שחוקות (לאכול ג'וקים זה הכי חדשני שלכם?) ועד לפריצה לשידור כדי להציל מישהו מהדחה גם בימי שני, כך שאותו אח משתלט ביקר אצלנו בסלון לא פחות משלושה ימים בשבוע. מי שהגדילו וצפו גם בשידור החי בערוץ 26 זכו לקבל מנה גדושה של איציק זוהר מנמנם בניגוד לחוק, בוהה בפינת העישון או לא עושה כלום. לקינוח קיבלתם גם את איציק זוהר משחק עם נטלי עטיה נשיקה-סטירה ומוצא את עצמו בלילה אחרי שתיה גם במיטה של רותם איזק.
במשך כל העונה היה זה דווקא נירו לוי שהוביל בכל הסקרים בפער ניכר כשאף אחד כלל לא מזנב בו, נירו שהקים את הערוץ רדיו 87.66 כינה את כל בני הבית קופים כאשר זוהר עצמו זכה לכינוי "גורילה גדולה עם מוח קטן ולב גדול". אך בסוף היה זה דווקא מושיק עפיה שגרף את הפרס, זכה בגמר וייקח את הפרס ישירות למס הכנסה. איציק זוהר, לעומתו אף לא הגיע לשלושת הראשונים והסתפק במקום הרביעי בלבד.

איציק זוהר טען הבוקר כי הוא מכולם היה אמור לזכות ולקחת את המקום הראשון, מאחר והוא בטוח ש100% מהנשים הצביעו לו. זוהר מסר לכתבינו: "כל העונה לא הייתה מצליחה בלעדיי. אני הייתי שם וסיפקתי את כל העניין, אני הייתי אחראי על כל הרומנים בבית וכל הנשים כירכרו סביבי מאחר ויש לי ניסיון עם מעל ל- 6000 נשים. ולכן אני חושד בהפקה שידם הייתה במעל והם סיבבו זאת כך שמושיק יזכה".

עוד הוסיף זוהר ואמר: "עלות 16 המסוקים שנשלחו אל מושיק הייתה יכולה לכסות חלק מכובד מהחובות שצבר בכסילותו. תרבות ה"שופוני יא נאס" הערסית – היא שהביאה אותו למצב הזה, אני שנהגתי בחכמה כל החיים עם כספי הפסדתי אבל הוא טיפש שלא יודע להתנהל ולכן לי מגיע לזכות"!

כל מה שנותר לנו רק לעקוב אחרי הגורילה בעלת הלב הגדול ולראות מה יעלה בסופו של רומן הקופים הכי מעניין.
מושיק עפיה היה זה שלבסוף גרף את הקופה אך יש לציין כי העונה לא הצליחה בזכותו. הוא היה משעמם, שבלוני וטוב מידיי  בשביל להיות מעניין בתוכנית ריאליטי.

ואנחנו הצופים – שוב נישבע לשווא שיותר לא צופים בריאליטי רדוד, עד הפעם הבאה.

"כל הנשים הצביעו לו חחח איזה ביטחון", כותבת אחת הגולשות, "אחרי נסיון כזה עם נשים סביר להניח שלא יצביעו לך ואל תתגאה בזה זה מוכיח כי מי שנמצא בכל מקום לא מוצא לעצמו מקום כדאי שתמצא מקום" כותבת גולשת אחרת, "אני כאשה סלדתי מכל רגע שבו הופעת על המסך, התנהגותך כלפי המין השני גרם לי לחלחלה ותיעוב. אתה לא השתנת ולא ניסית להשתנות נשארת יהיר שחצן ומנופח מרוב אגו, יש לך עוד הרבה מה ללמוד עלינו הנשים", כותבת גולשת שסולדת מזוהר, אמר איציק זוהר ,"כל העונה לא הייתה מצליחה בלעדיי". ברור שהעונה לא הייתה מצליחה בלעדיך סיפקת את כל העניין השלילי, סיכם אחד הטוקבקיסטים באתר.

מקום רביעי: איציק זוהר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן