לוהטת: נטלי עטיה מפתה בחדר המקלחת

חודש לפני כניסתה לבית המפורסם ביותר במדינה, קיבלה נטלי עטיה קמפיין רטוב במיוחד במקלחת, עבורו היא נדרשה להתפשט לחלוטין.

נטלי עטיה הספיקה לעשות לא מעט דברים לפני כניסתה לעונת ה-VIP של "האח הגדול", בין היתר הספיקה עטיה להצטלם לפרסומת חדשה עבור חברת "פלסאון", יבואנית ברזי  PAINI.

בזמן ששיר אלמליח נאלצת לנגב את הדמעות הבלתי פוסקות של נטלי עטיה בעקבות המפגש המחודש עם האהבה החדשה ישנה שלה, איציק זוהר, מעניין מה הוא היה אומר על העובדה שעטיה נאלצה להתפשט לחלוטין בעבור הקמפיין ולהצטלם בשלל פוזות שונות ומפתות בחדר המקלחות.

בזמן צילומי הקמפיין נראה שעטייה טרם חתמה על הכניסה הסופית לעונת ה-VIP של האח הגדול, ובטח שלא ידעה שהיא ואיציק זוהר יהיו הדבר החם הבא בפריים טיים הטלווזיוני, אחרת סביר להניח שהיא הייתה דורשת סכום כסף רציני יותר עבור הקמפיין הרטוב הזה, שהוקדם בהרבה בדיוק בגלל כניסתה לבית "האח הגדול".

אך נראה כי הקמפיין הרטוב הוא כבר נחלת ההיסטוריה עבור עטיה, שמתמודדת כעת עם הזוגיות החדשה שלה, איציק זוהר. לאחר הריב הגדול בין עטיה לזוהר בבית האח, אתמול (שבת) ניהלו השניים שיחת "יחסינו לאן?", בין היתר אמר זוהר לעטיה: "את מחלישה אותי", והיא שואלת אותו אם הוא היה מעדיף שהיא שתצא מהבית.

איציק מבקש לחשוב על הקשר ונטלי עונה לו: "אני איתך בכל החלטה שתקבל", ומוסיפה שהיא תשמח כן להלחם על הזוגיות הזו. "יש לי עומס רגשי מטורף", משיב לה בחזרה זוהר, והשיחה הפכה להיות טעונה עד שעטיה יצאה מהג'קוזי והסתירה את הבכי שלה מאחורי משקפי השמש שלה. באותו הזמן קטיה ורותם דיברו על השיחה בין נטלי ואיציק: "הייתה הפרדה במיטות, והייתה את ה-שיחה", קטיה אומרת שבין איציק לזוהר "הגיע השלב של 'בואי ניקח הפסקה".

צפו בתמונות שסביר להניח שלא תקבלו בערוץ 26 :

de_louya140515_(26)

de_louya140515_(18)

de_louya140515_(21)

de_louya140515_(56)

de_louya140515_(28)

de_louya140515_(30)

de_louya140515_(50) de_louya140515_(51)

צילומים: רפי דלויה, יח"צ.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן