איך אלדד מ"האח הגדול" הפתיע את קארין ליום הולדתה?

Capture

קארין זלאיט חוגגת 28 אביבים, ובן זוגה אלדד גל-עד מפרגן. מה זה מפרגן? משנה אורחות חיים במאה ושמונים מעלות. כדי לכבוש את ליבה ב״האח הגדול״ הפך לטבעוני, ועכשיו, כמעט שנה אחרי שהכירו והתאהבו, החליט אלדד לעשות עוד מהפך בחייו ולהעניק לה מתנת יום הולדת מקורית למדי. כל הפרטים.

תשעה חודשים ובאופן נדיר הזוג שהכיר בריאליטי עדיין יציב ואיתן. קארין זלאיט ואלדד גל-עד כל-כך יציבים למרות ההכרות בסיר הלחץ בבית המפורסם במדינה, שהם זוכים לחגוג בפעם הראשונה יום הולדת 28 לקארין. אולי מדובר ביום ההולדת הראשון שהם חוגגים לה ביחד, אבל לאלדד יש תכניות לטווח הארוך.

karineldad

אחרי הצהרה כזו היה קשה שלא לתהות: האם הזוג מתכוון בקרוב למסד את יחסיו ולעבור לשלב הבא? אז בינתיים, טבעת אולי לא נשלפת, אבל לאלדד יש דרכים אחרות להוכיח שהוא מחויב. אחרי שחגגו אתמול באיז'ו ובבט וחזרו הביתה, הפתיע אלדד את קארין והודיע לה שבדיוק כפי שהפך לטבעוני בשבילה בעונת "האח הגדול" – אחת ממתנותיו אליה, ואולי החשובה ביותר, היא שהוא מפסיק לעשן.

unnamed
דברים שקרו אתמול בלילה: הסיגריה האחרונה. האם אלדד יעמוד באתגר?

את היום הראשון ללא עישון מחד, אבל עם האשה של חייו מאידך, המשיך לחגוג נטול טבק אבל מלא באהבה בארוחת צהריים זוגית במסעדה טבעונית ואת היום יסיימו בהופעה של אביתר בנאי. חגיגות יום ההולדת כנראה נמתחות לחודש יום הולדת, כי בסוף החודש הזוג גם מתכנן לטוס לחופשה מפנקת באיטליה. מזל טוב, ונזכיר שעדיפות טבעות עם יהלומים מאשר טבעות מעשן ניקוטין.

11126956_832642610106356_26421220_n_800x682

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן