נפרדים מזגורי: מה קרה לחן אמסלם?

כוכבי הסדרה נפרדים מהעונה השנייה של "זגורי אימפריה" באמצעות הרשתות החברתיות, בהן הם מפרסמים פוסטים אישיים על חוויותיהם מצילומי הסדרה והצלחתה. הרבה מקאסט "זגורי אימפריה" היו שחקנים לא מוכרים עד שלוהקו לסדרה. מה הם עושים היום, איך השפיעה עליהם הצלחת הסדרה ומה קרה לחן אמסלם?!

277182014_publicity02.full

מאור זגורי, יוצר הסדרה, נפרד אתמול בתמונת אינסטגרם עם חוה אורטמן, שהיא כמובן הסבתא הכי מדוברת בטלוויזיה בשנים האחרונות. תודו שאתם לא רגילים לראות את אלגריה מחייכת. זגורי כותב:

"הערב ב8 יבואו לסיומן 5 שנים מופלאות של עבודה על האימפריה שלי. 5 שנים של כתיבה, בימוי, עריכה, הפקה וכל הגשפט. מאות אנשים עבדו על הסדרה שלנו – אז תודה אישית לכל אחד מהם, שהזיקוק שבליבו זרח על המסכים של עם ישראל כל ערב. לכל אימפריה יש סוף. איילי איילי חביבי דייאלי פיין הוואה!!!"

לצללצך

בנוסף, כמה ימים לפני כן, שינה זגורי את תמונת הקאבר שלו בפייסבוק לתמונה ממסכי העריכה של אחד מהפרקים האחרונים:

נחיח

כיום הילה הרוש (אביגיל) בת ה-19, מצטלמת לעונה השנייה של סדרת הילדים "שוברי גלים" לצד יהונתן בשן וכותבת: "מי אמר שלא נהנים בעבודה?!" 

jhkj

בנוסף, הרוש משתפת אותנו גם בסרטון אינסטגרם קצר עם יהונתן בשן, כוכב הסדרה "שובר גלים", בו היא צוחקת על הרגע הזה שקוראים לה בשם הדמות, שחר, ולא בשמה האמיתי.

חיחלילח

את התמונה הבאה העלתה יפית אסולין (מירי) לחשבון האינסטגרם שלה, לצד המילים:

"זאת הייתה ההתחלה והיום מגיעים לסיום… פרק אחרוןןןן לעונהההה!!! זו סופה של תקופה, עד להודעה חדשה וזה מרגש אותי מאוד. תודה ענקית למאור זגורי על כישרון מופתי ועבודה בלתי מתפשרת לאורך כל הדרך, לאורי וייסברוד המדהים והרגיש, שהדמות של "מירי" היא בת טיפוחיו, לכל אנשי הוט המעולים, אולפני הרצליה שנתנו את הנשמה, ולכל-כל מי שיש לו יד ביצירה המרגשת הזאת, שמושקעת עד אחרון הפרטים. לכל השחקנים המעולללים שהיה לי העונג לעבוד איתכם ושהפכנו כבר למשפחה קטנה. ולכל הצופים, שראו עקבו התמכרו והפכו אותה לסידרה המדוברת במדינה.
זגורי אימפריה לנצח!!!
עם המון אהבה
יפית"

jlkjk

חן אמסלם, השחקנית הראשית של "זגורי אימפריה" (אבישג), שבמהלך הצילומים נרקם קשר רומנטי בינה לבין יוצר הסדרה, מאור זגורי, העלתה גם היא פוסט באינסטגרם, בו היא מסכמת את התקופה ומודה לדמות שאותה גילמה:

"היום הסתיים לו פרק בחיי , נגמרה לה העונה השנייה של המשפחה השנייה שלי "זגורי אימפריה" .
היה לי הכבוד לקחת חלק בפרוייקט המדהים הזה , זכיתי לעבוד ולהכיר משפחה חדשה פרטנרים לחיים קאסט כ"כ חזק ומטורף ואנשי הפקה תותחים מלאי נתינה . תודה גדולה ליוצרים הכי מוכשרים ויקרים שישי מאור זגורי ואורי וויסבורד שיצרו אבן דרך בתרבות הישראלית , לאולפני הרצליה המפיקי על חלל והבית החדש החם והאהוב שלי שנקרא "הוט" . תודה תודה תודה למשפחה היקרה והאהובה שלי שהם כל חיי ,לאנשים שמקיפים אותי , החברים הנדירים שלי ולכל הקהל המדהים הזה והעוקבים המושלמים שלי , תודה על פירגון ,אהבה גדולה ושאתם תמיד איתי באש ובמים . תודה לבורא עולם שהעניק לי את הזכות לקחת חלק באימפריה ושהכיר לי בפרק הכי חשוב ומרגש של חיי את בחיר ליבי , אהובי , הגאון , מאור זגורי החתיך !!! ותודה מיוחדת לך "שוגי" אהובתי , תמתי , חייאתי שהיית חלק בלתי נפרד ממני , שלא איכזבת אף פעם וששינית את חיי אני אתגעגע אליך ❤️" @maor_zaguri. #נאוםאוסקר

יןויוןין

כמה שעות לפני פוסט הסיכום, אמסלם העלתה את התמונה הזו שהדאיגה את העוקבים, כשהיא כותבת: "עושה נעים למיתרים. ליל מנוחה, אוהבת".

חן

ומה חן אמסלם עושה כיום? לפי התמונה הבאה שעלתה ביום שלישי לאינסטגרם שלה בצירוף הטקסט I love my people. shooting. #gottex #turkiz, נראה כי חן עובדת על צילומים לאותן חברות שתייגה- "GOTTEX" ו-"טורקיז". אין ספק שזגורי עשתה לה רק טוב.

חמח

ומה עם ישראל אטיאס? בעיקר משחק טניס – רחוק לגמרי מתחביביו של אביה, הדמות שלו בסדרה.

יחיל

בין אימון לאימון, איטאס מצא זמן להתייחס לסצנה הדרמתית בסוף העונה ולהשריש בנו קצת אופטימיות:

מלחמח

עוז זהבי העלה החודש תמונות לאינסטגרם משהותו באחוזה במושב לימן, נראה שהוא יצא לנופש ומאז נעלמו עקבותיו.

חלךך

גם אייל שיקרצי לא פוסח על השינוי שחוללה "זגורי" בחייו, וכותב בחשבון האינסטגרם שלו:

"אהבה-זה הכי חשוב
זה מה שכתב מאור זגורי יוצר הסדרה הגאונית הזאת על האחים למשפחת זגורי שאצלם אהבה זה הכי חשוב.
היום לפני יותר משנתיים נכנסתי לפרוייקט המדהים הזה שנקרא #זגוריאימפריה . זכיתי להכיר אנשים מדהימים שחקנים מוכשרים והפקה מופלאה. היה לי תענוג בכל יום צילום שבאתי ובכל סצנה ששיחקתי. וכמובן אחרי שיצאה הסדרה קיבלתי את כל האהבה הזאת מכם. אהבה שלא מובנת מאליה… אהבה מיוחדת. אז אני רוצה להגיד תודה לכל מי שיצא לי להכיר בזכות הסדרה הזאת, לבמאי לשחקנים להפקה וכמובן להוט ולאולפני הרצליה. וגם תודה לכם,צופי הסדרה שכל מילה חמה שלכם עשתה לי טוב בלב.
זהו אולי סוף עידן של האימפריה… אך זה בטוח לא הסוף. היום הפרק האחרון והכי מטורף שראיתם אי פעם!!! אני מאחל לכם צפייה מהנה וכמובן אהבה- כי זה הכי חשוב."

חלךחך

ומה הוא עושה בימים אלה? מסע לפולין:

"כאן. מיידאנק. המקום בו נרצחו 180 אלף יהודים על ידי המגלב הנאצי. דווקא כאן בחרנו לצעוק בקול גלוי: #עםישראלחי
בזכות אותם אנשים אנחנו כאן היום חיים במדינה משלנו. עם ישראל חי וקיים וימשיך לחיות ולהתקיים. אז אני רוצה מפה להגיד תודה לכל אותם 6 מיליון ולכל הניצולים שבזכותם היום עם ישראל חי"
#תודה

יחליחל

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן