קארין זלאיט במכתב לאלדד גל-עד "קשה לי לישון שלא בזרועותיך"

3040532

קארין זלאיט המודחת האחרונה מ"האח הגדול" במכתב אישי לבן זוגה שנשאר בבית "התרגלתי לישון בין זרועותיך, קשה לי להירדם" המכתב המלא כתבה בבלוג באתר תפוז.

מאת: קארין זלאיט

אחרי שהתרגלתי לישון בין זרועותיך שמריחות ארץ ישראליות מתוקה, קשה לי להרדם. אני כבר יומיים רוויה באדרנלין שלא נותן לי מנוח. געגוע עמוק ומוזר, החודש האינטנסיבי שעברנו יחד מרגיש לפחות כמו שנתיים. הרי בשבוע האחרון השתבללנו לנו יחד, רק אני ואתה ובנינו לנו בית בתוך בית האח הגדול. 24 שעות יחד מנסים למצוא את הלבד שלנו. מכירה כבר את מנגינת הנשימות שלך, את פעימות הלב שלך כשאתה מתרגש כשאתה מתעצבן או מאוכזב.לילה לפני שעזבתי מצאת חוט ומחט ותפרת לנו את שתי שמיכות היחיד לכדי שמיכה אחת גדולה. הרגשתי שהלב שלי מחייך וחשבתי לעצמי איזו מטאפורה פנטסטית לקשר החזק שנרקם ביננו.

כשיצאתי מהבית הבנתי שהמון אנשים ניסו לתמרן אותך נגדי, שאנשים בחוץ לא מאמינים במניעים של מערכת היחסים ביננו. כואב. אבל אני חזקה מזה. ופה אני מדברת למען האמת עצמה ורק מאזין אחד חשוב לי: אתה. אני מחכה לך- כמו שלחשתי לך באוזן שניות לפני שהצלחתי לנתק את הידיים שלי מצווארך. עדיין קשה לי לראות אותך דרך מסך ולדעת שאני לא יכולה לגעת בך. אז אני לא מדליקה טלויזייה אבל האנשים שכן האמינו בכנות של הרגש ביננו שולחים לי קטעים נבחרים שלך, תמונות שלך וציטוטים שלך. אז הבנתי ששרת ברית עולם. ומהנקודה הזו היה לי קשה להשתלט על ברז הדמעות בעיניי. כי אולי אף אחד לא יודע אבל אני ואתה ניסינו להזכר במילים של השיר המדהים הזה מהרגע הראשון שהתחלנו לדבר על מוסיקה (דבר שקרה מיד כי שנינו חובבי מוסיקה מושבעים וגאים). שבועות של חפירות ארכיאולוגיות בזכרון שלנו כדי להזכר במילים או הלחן, אבל מה שהבית הזה עושה למוח זה משהו שלא ניתן לתאר במילים. מין וואקום. גם לילה לפני שוב ניסינו להזכר, וכלום, המוח של שנינו פשוט מנע מאיתנו לשיר את השיר הזה יחד. והנה אני מקבלת וידאו שלך, בפנים עצובות, שר את ברית עולם. מקסים.

גורשתי מהבית מסיבות שעדיין לא צלולות לי לחלוטין. אבל הרוב קבע. כמה פעמים דברנו על ה"רוב" הזה שעושה בחירות תמוהות. אני תומכת בך בכל רמ"ח אברי, מי כמוני יודעת כמה חסינות נפשית נדרשת כדי לעמוד מול העדר ולזעוק את האמת שלך גם כשאף אחד לא רוצה לשמוע. ועכשיו אתה לבד. אל תוותר! גם אם כולם מטמינים את ראשם בחול כדי לעמם את מנגינת האמת ולמנוע מעצמם את היכולת להגיד את דעתם (אם בכלל יש כזאת). אלדד תמשיך להיות אתה, חזק, נחוש, עוצמתי אך באותה נשימה הגבר הכי רגיש שפגשתי. מלא רבדים ועומקים. אתה היחיד שהצלחת לסחוט ממני את עולמי הפנימי, רק אתה דלית ממני דברים שאני עצמי שכחתי שיש בתוכי.

אלדד החוויה החד פעמית הזו שניתנה לי בכניסה לבית האח הגדול הייתה לא קלה אבל גם לא כל כך קשה, בזכותך. תקווה ענקית יש בי, הלוואי שכולם יראו את מה שאני ראיתי – אותך- מלא אהבה ורדיפת צדק, שנון וגדוש בחוש הומור, ציוני בגוף ובנפש, נוטף טוב לב ושופע רגישות ואיכפתיות. תודה.

יום יום וליל כל הזמן
בנתיב אחד –
לא מסומן.
יום יום וליל – כל הזמן
יחד ולבד
לך לעצמי נאמן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן