עבריין נמלט: בעלה של זוכת מאסטר שף מבלה

 ונסה וידל אביטן ובעלה אדי שהורשע, הגיעו להקרנה חגיגית של סרט ילדים 

ונסה וידל אביטן ובעלה אדי שהורשע לפני מספר שנים בפרשת עוקץ בצרפת הגיעו להקרנה חגיגית של סרט ילדים "לשבור את הקרח 2" של דיסני. להקרנה הגיעו מקבץ סלבס ביניהם היו גם בני הזוג אביטן עם שלושה מתוך ששת ילדיהם.   במהלך ההקרנה ולפניה השניים הראו שהכל תקין אצלם מאחר וחלפו שלוש שנים מאז ההרשעה, תקופה בה אביטן חי בחופש מוחלט בארץ.

כידוע, בן הזוג של ונסה הוא דמות מוכרת מאוד לרשויות האכיפה בצרפת מאחר והוא נחשב לאחד המוחות מאחורי "עוקץ המאה" שהיה באירופה. יחד עם אביטן פעלו רשת של עבריינים יהודים-ישראלים נוספים שהועמדו לדין, ובראשם ארנו מימרן שנדון בגין חלקו בפרשה ל-8 שנות מאסר. דובר על הונאה בסך מיליארדי אירו שביצע ארגון פשע ולאחר מכן בית המשפט הצרפתי הרשיע אותו פעמיים במעורבות בהונאה, ואף שפט אותו לשש שנות מאסר וקנס של מיליון יורו.

מתוך חמשת הנאשמים, ארבעה לא התייצבו למשפט, ועלה החשד כי הללו נמלטו לישראל יחד עם חשודים נוספים שנמלטו לישראל לפני כן. אותו בחור, הבעל של ונסה, נחשב בצרפת לעבריין נמלט. ומה עם ונסה? היא עשתה עלייה מפריז לפני 16 שנים, אמא לשישה, שלמדה 12 שנים תיאטרון, אוהבת לשמוע מוזיקת ראפ, ובמיוחד ראפ צרפתי ואמריקאי ולא אוהבת אוכל שומני שבושל עם חמאה ושמנת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן