אביה של ביונסה חולה בסרטן השד


מתיו נואלס חשף כי הוא חולה במחלה שמאפיינת בעיקר נשים

אבא של הזמרת ביונסה חשף שהוא נאבק בסרטן השד בתקופה האחרונה. את החשיפה הוא ביצע דרך טיזר שעלה לקראת תכנית אמריקאית בה הוא יחשוף הכל. הסרטון המדובר עלה בטוויטר הרשמי של התוכנית ועם זאת גם נואלס עצמו צייץ על הראיון והחשיפה. בתכנית הוא גם ידבר על איך המשפחה שלו מקבלת את המצב החדש ומה הם עושים כדי להתמודד עם זה בדרך הטובה ביותר, עם כל הצער.

בעבר נואלס בן ה-67 ניהל את להקת דסטיניז צ'יילד, אחת מלהקות הבנות המצליחות אשר הבת שלו לקחה בה חלק אי שם בתחילת שנות ה-90. כמו כן נואלס ניהל גם את הקריירה של ביונסה כאשר היא נפרדה מהלקה. לפני שמונה שנים הקשר בין נותק בפן המקצועי והוא הפך להיות רק האבא של. על כך אמר: "האתגר הכי גדול היה לעשות את ההפרדה ולבצע את המעבר ממנהל לאבא. זה דבר שמאוד קשה לעשות בתעשייה המוזיקלית, אבל אם הייתי צריך לעשות היום הכל מחדש, לא הייתי משנה דבר. אני מאמין שכישלון הוא הזדמנות לצמיחה".

נואלס התגרש מאשתו לפני שמונה שנים עקב בגידה לכאורה אבל מאז הם התחתנו שוב פעם זאת למרות שהיחסים ביניהם מתוחים עקב שמועות על חוסר נאמנות של נואלס לאשתו. נכון להיום הם עדין במערכת יחסים זוגית ונראה שהחשיפה החדשה תקרב אותם יותר. כאמור, נואלס חלה בסרטן השד, דבר אשר משפיע על חייהן של יותר נשים מגברים. אגב, בישראל מאובחנים מדי שנה 50 גברים כחולים בסרטן השד בעוד שלנשים הסיכון לחלות עומד על אחת ל-8, הסיכון שגבר יפתח את המחלה הוא נמוך משמעותית ועומד על 1 לאלף.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן