רוסלנה רודינה: "אבא של יאן לא ממן לי את רמת החיים"


רוסלנה פותחת פה על אייל גולן: "אבא של יאן לא מממן לי את רמת החיים. אני קורעת את התחת"

רוסלנה רודינה מדברת הזוגיות היציבה עם בן הזוג שלא רוצה להיחשף, הקמפיינים שהיא מובילה והטענות שאייל גולן מממן אותה. נראה שהיא התבגרה גם בנושא התקשורת מאחר והיא יודעת בדיוק על מה היא רוצה לדבר ועל מה לא. "אני מגדירה את עצמי כאישה חזקה ועצמאית שיודעת לעמוד על שלה ולעשות, ואמא במשרה מלאה פלוס. אני לא רוצה להיות רק דוגמנית, וגם אי אפשר להתפרנס ולחיות ברמה גבוהה רק מדוגמנות".

רוסלנה הוסיפה: "אפשר לעשות אחלה כסף, אבל אם את רוצה לשמור על רמת חיים מסוימת את צריכה לגעת בכמה תחומים. אנשים חושבים שאני חיה ברמת חיים מסוימת כי מישהו משלם עליה, וזה לא נכון. בשנים האחרונות אני עושה המון דברים ופורחת. יש לי מייקאפ ושלושה בשמים שיצרתי לחברת סופטאץ', קולקציית קפסולה של בגדי ילדים שעיצבתי לרשת קיווי, אני פרזנטורית של שלומית אזרד ואני עובדת על קריירת משחק".

על היחסים עם אייל גולן: "אבא של יאן לא מממן לי את רמת החיים ולא היה קרוב לזה, ואפילו רחוק מזה. אני רוצה שזה יהיה ברור. נראה לי שראוי יותר לדבר על העשייה שלי מאשר על צהוב. התעייפתי מלקרוא על עצמי דברים, להילחם בדברים שכתבו עליי שהם לא נכונים, בא לי את השקט שלי. הרבה שנים נאלצתי לספוג סיפורים שיצאו החוצה שהם לא רלוונטים, והיום אני רוצה לדבר על העשייה שלי כי יש על מה".

לסיכום גם דיברה על יאן: "אני לא רק דוגמנית. יאן קטן מאוד והוא חשוף מאוד מהרגע שהוא נולד. אני לא מההורים שידחפו את הילד שלהם לדגמן כי אני רוצה שהוא ידגמן, אני אדחוף את הילד לעשות מה שהוא יבחר לעשות. החיים שלנו מאוד חשופים גם מהצד שלי וגם מהצד של האבא, ואני רוצה לשמור עליו כמה שיותר. את לא תראי תמונות פפראצי שלו, אני לא אקח אותו להשקות לא משנה כמה ישלמו לי ואני מתעצבנת כשפונים אלי ברחוב להצטלם איתו, אני בחיים לא מאשרת את זה. הוא לא בובה, זה ילד קטן שלא אשם שההורים שלו מפורסמים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן