רוני פיטרסון הלך לעולמו


פיטרסון בן ה-62 מת בשנתו כתוצאה מדום לב נשימתי

הזמר הגיע למיון כאשר הוא סבל מכאבי גב קשים. הוא קבל משככי כאבים עם דיאגנוזה שהוא צריך לעבור ניתוח. הוא שוחרר הביתה, לקח את הכדורים ולא התעורר. מת מדום לב נשימתי. פיטרסון נחשב לאחד מבכירי נגני הגיטרה בארץ, ובעברו שיתף פעולה עם אמנים ישראלים מפורסמים רבים, בהם גם רמי קליינשטיין, יזהר אשדות ועוד רבים וטובים.

פיטרסון, נולד בגרמניה והיה גיטריסט וזמר שבעיקר ניגן בלוז. כילד הופיע כגיטריסט מקצועי והשתתף בהקלטות ובמופעים של אמנים רבים בהם שלום חנוך, רמי קליינשטיין, יזהר אשדות, מיכה שטרית, דיאנה גולדי, מיי פיינגולד ודפנה ארמוני. פיטרסון השתתף בהפקת אלבומו של מאיר אריאל "זרעי קיץ" וניגן עם אחיו ריי הבסיסט כנגן חיזוק במופע של שלום חנוך "רק בן אדם".

הוא הקליט ועבד על מוסיקה משלו, זאת לצד הגשתו תכניות רדיו, כתיבה לסרט ולטלוויזיה. בשלושים השנים האחרונות הוא משמש כנגן גיטרה בהופעותיו של שלום חנוך. את מותו ליוותה דרמה כאשר אשתו חשפה כי מכיוון שלא היה יהודי, התקשתה המשפחה למצוא עבורו מקום ומועד ללווייה כיוון שדורשים מהם לשלם עשרות אלפי שקלים עבור הקבורה. שעות ספורות לאחר מכן פרסמה כי בזכות יעל חולדאי, אשת ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, נמצא עבורה פתרון ופיטרסון המנוח ייקבר בבית העלמין הקתולי ביפו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן