אושר סלים נפצעה ביום גיבוש


דווקא ביום החופשי שלה: הדוגמנית נפצעה כאשר גלשה

אשתו של כוכב הילדים עודד פז, הדוגמנית אושר סלים, החליטה אמש, ביום הבחירות לכנסת ה22 שהיא מצטרפת ליום גיבוש מטעם העבודה שלה. לצערה הרב היום החופשי הסתיים בצורה מאכזבת מאחר והיא נפצעה במצחה ,דיממה ופונתה לאשפוז בבית החולים. תחילה היתה בהלה במקום מהדם שניגר מפניה אבל הפציעה לא היתה חמורה מכפי שחשבו.

הדוגמנית אושר סלים, היא גם האחראית על שיווק המסעדות שבבעלות השף טום אביב והמשרד שלה החליט לפנק את העובדים במקום ולשלוח אותה, יחד עם צוות העובדים ליום גיבוש במתחם סקי מים. היא כמובן לא ציפתה שזה יסתיים בצורה כה כואבת. היום הזה שלה עם חבריה לעבודה דווקא נפתח באווירה טובה וכיפית אבל לצערה הוא לא נגמר בהנאה גדולה וחוויה מגבשת אלא בשעות ארוכות שנאלצה להעביר בחדר מיון בבית החולים.

אז מה קרה שם? כשעה לאחר שאושר סלים נכנסה למים לגלוש, היא נפלה והגלשן טס לה היישר לעבר פניה היפות. זה לא היתה מכה קלה אלא פצצה רצינית שגרמה לה לפצע במצח שלה. סלים הגיעה למיון באופן מהיר כאשר היא מדממת בבית החולים איכילוב. אל המקום הגיע גם בעלה עודד פז , הוא ראה אותה במצב לא פשוט כאשר היא עוברת סדרת בדיקות על מנת לאבחן את עומק החתך. היא קיבלה טיפול ועם זאת טופלה עם תפרים באזור המצח. בסופו של הטיפול היא שוחררה לביתה כשמצבה טוב. "לא נורא יעבור , מקסימום יישאר לי סימן קטן וסקסי" אמרה סלים כאשר שאלנו לשלומה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן