"מאיים על חיי" כוכב הבקסטריט הוציא צו הרחקה נגד אח שלו


ניק קרטר מהבקסטריט בויז הוציא צו הרחקה נגד אחיו

30 מטר. זה המרחק שהורה צו ההרחקה של ניק קרטר מהבית שלו, כנגד אחיו. הבית אשר ממוקם בלוס אנגלס לא יאפשר כניסה לאח של כוכב הלהקה המפורסמת זאת בעקבות ההתנהגות המדאיגה שלו והודאתו במחשבות רציניות המכוונות כלפי אשתו וילדו שטרם נולד. "הוא לא הותיר לנו ברירה אלא לנקוט בכל צעד שיגן עלינו ועל משפחותינו" מסר קרטר בהודעה רשמית שפרסם בנושא הסבוך.

עוד הוסיף הזמר: "אנחנו אוהבים את אחינו ומקווים בכל לבנו שיקבל את הטיפול לו הוא זקוק לפני שיזיק לעצמו או לאחרים". מהצד השני, האח ארון, היה מופתע מהמתקפה וההחלטה למדר אותו מהבית: "אני המום מההאשמות המופנות כלפיי. אין לי כל כוונה לפגוע באיש, במיוחד לא במשפחתי. כל מה שאני מבקש הוא שמשפחתי תעזוב אותי במנוחה. זה קשר דם, לא אהבה. אני לעולם לא אהיה בסביבתכם ואני לא רוצה להיות בסביבתכם".

ארון לא נרגע כעת .הוא פרץ בעבר לתודעת הציבור ונודע כילד פלא, אבל בחודשים האחרונים יש לו תהפוכות נפשיות קשות. הוא המשיך: "אני הרי זה שהכריז שגמר אתכם ואז אתה שולח לי את זה? אם לא תפסיק את זה ניק, אני אגיש נגדך תביעה על הטרדה".יש לציין שבעברו של ניק נרשמו תקריות אלימות נגד נשים והוא הלווה לו כסף בעבר כאשר הזדקק. זה לא נגמר פה. ארון צייץ לאחר מכן שוב:" אני לא יכול לאפשר לאף אחד לקחת את החיים שלי ממני. מה שעברתי הוא מטורף, אני שורד ואני יודע את זה. זו המשימה שלי להיות בסדר. רק תראו מה אני הולך לעשות עם החיים שלי. אני יותר טוב מזה. אני אצליח. אתה לא יכול להתנהל על ידי נקמה. אני צריך להתרחק מכל זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן