אילנית לוי לדונלד טראמפ: "תתבייש, אתה יכול להיות סבא שלי"


אילנית לוי נזכרת בפגישה הראשונה והיחידה שלה עם דונאלד טראמפ

שנה לאחר שזכתה בתואר מלכת היופי של ישראל, המריאה אילנית לוי לתחרות מיס עולם ושם היא פגשה אדם מבוגר, זה היה דונאלד טראמפ ובאותם הימים היא לא הכירה אותה. השבוע היא סיפרה על המפגש המפתיע: "מתקרב אליי מישהו מבוגר, ג'ינג'י כזה שנראה לי בן 80. הוא אומר לי באנגלית, 'היי, את מיס ישראל, נכון?' עניתי לו שכן. ואז הוא אמר, 'את מאוד יפה, את מאוד אקזוטית'. הייתי בהלם שאדם כל כך מבוגר אומר לי דברים כאלה. הסתכלתי עליו ואמרתי לו, 'תתבייש לך, אתה יכול להיות סבא שלי, איך אתה מדבר?' והלכתי. ואז מיס מלטה שעומדת מאחוריי אומרת לי, 'זה דונלד טראמפ'".

המגישה גם דיברה על השנה הראשונה שעברה עליה מהזכיה: "השנה הראשונה בעיקר הייתה הלם. הלם! ילדה בת 18 מחיפה, שלהיות מלכת היופי לא היה כל חלומה בחיים, ופתאום כולם מסתכלים עליי ברחוב. ניסיתי להבין איך הכל עובד ואיך אני לא שורטת את עצמי מאוד חזק בכל הדבר הזה".

היא גם דיברה על התפקיד החשוב של להיות אמא: "התפקיד שלנו כאמהות בעידן הזה הוא לשים בחזרה את הקו שהיטשטש. יש לי ילדה בת 13, התפקיד שלי זה להבהיר לה שלא הכל ורוד בעולם הזה. איתנו אף אחד לא דיבר על זה, אף אחד לא הדריך אותנו שיש שם זאבים בחוץ ולא כל הגברים נחמדים. זה כאילו היה איזה סוד גדול שלא מדברים עליו, ומי שנפלה – וואי, איזה באסה. אני לא גבוהה מדי ולא רזה מדי ואני מדברת לפעמים יותר מדי, לא הפורמט הרגיל של מלכת יופי. אני מביאה את המשהו האחר הזה שהוא קצת פחות מתבייש וקצת פחות קלאסי. בהתחלה נורא פחדתי מזה וניסיתי קצת לדבר בלי ידיים ויותר לאט, אבל זאת לא הייתי אני".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן