נטלי דדון נגד עדי לאון: "לא היית נבוך לבהות בגופי"


הדוגמנית העלתה פוסט נוקב נגד הדברים שאמר לאון על נשות ישראל

עדי לאון העלה לאחרונה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מהתוכנית של רני רהב ושרון גל, בו הוא קרא לנשים במדינה להפסיק להצטלם בצורה חשופה ברשתות. הדוגמנית נטלי דדון לא אהבה את זה והחליטה לצאת עם פוסט תגובה זועם נגד הדברים של לאון, שהיה עימה בבית האח הגדול רק לפני מספר חודשים. הפוסט של דדון הביא לסערה ברשת, הכוכבת זכתה לכ-15000 ליייקים ומעל חמש מאות תגובות בעקבות כך.

תחילה לאון אמר בסרטון: "אני רוצה להגיד לכן בנות ישראל, חודש אלול עכשיו, יש לכן הזדמנות לתפוס גברים אמיתיים שיאהבו אתכן ומי שאתן ולא את הגוף שלכן, תעיפו את כל התמונות האלה, תחזיקו מעצמכן". דדון לא אהבה את הגישה נאמר כך והגיבה בפוסט שלה: "נשים יקרות, תחגגו את הנשיות שלכן בכל דרך שבה תבחרו כל עוד אינכן פוגעות בסביבה שלכן, והגבר שיאהב, יאהב את כל המכלול הפנים והחוץ גם יחד"

היא המשיכה: "אין כפיית צפייה ואתה מוזמן לסגור את חשבונך אם הדבר כל כך מזעזע ומחריד בעיניך. שכן אתה עוקב אחרי מיטב חברותיי המושלמות כמו שהן, למה להתייפייף? תוריד מהן עוקב! לא הרגשתי שאתה נבוך מלבהות בגופי בביקיני מכף רגל ועד ראש, ולציין איזו ״פצצה״ ושיכולתי להיות מושלמת רק אם…"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן