אבא של בריטני ספירס היכה את הילד שלה


תלונה הוגשה נגד אבא של הזמרת בעקבות חשד לאלימות נגד הילד בן ה-13

בחו"ל מדווחים שהגרוש של בריטני ספירס ואביהם של שון פרסטון וג'יידן ג'יימס, הילדים המשותפים שלהם, הגיש תלונה לפני עשרה ימים בטענה שאביה של בריטני היכה את שון בן ה-13. התלונה הוגשה לאחר שבית המשפט העניק לגרוש חלק זכויות המשמורת על שני בניהם בהסדר חדש שנקבע בין בני הזוג. התקיפה לכאורה אושרה כאשר הילדים היו בבית הסב.

אז מה קרה שם? בתלונה נכתב כי במשטרת קליפורניה התקבל דיווח על ויכוח שהתדרדר בין הניצים. הסב ניער את שון חזק מאד ואחרי ששבר דלת בחדר הבית הוא הגיע אליו לבצע את המעשה הקשה. בכל הזמן הזה ג'יידן צפה מהצד וכל הסיפור הזה הגיע לאוזניו של הגרוש של בריטני. היא החליטה מיד לקחה את הילדים וברחה מהמבנה בעוד העוללים נותרו מבוהלים ולחוצים.

"בריטני פעלה נכון כשהרחיקה את הבנים ממנו", מסר עורך דינו של הגרוש. כל זה קורה לא הרבה זמן אחרי שבעיותיה הנפשיות של ספירס כבר נקשרו בשמו של אביה במשך השנים. ג'יימי ספירס, נהפך לאפוטרופוס החוקי של כל נכסיה והכנסותיה של בתו אחרי שב–2008 קבע בית המשפט בארצות הברית שיש לאשפז אותה במוסד פסיכיאטרי בשל התמוטטות עצבים. באותה שנה כיכבה ספירס בעיקר במדורי הרכילות של הצהובונים. היא פיטרה את מנהליה ואת שומרי ראשה, נכנסה ויצאה כמה פעמים ממכוני גמילה מסמים ואלכוהול, התגרשה, אושפזה בכפייה, ביצעה עבירות תנועה וגילחה את ראשה. יהיה מענין לראות איך המשטרה תפתח את החקירה. נעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן