מתגרשים? כוכבי המירוץ בילו בפאב של אביעד ועדן    


המתמודדים הגיעו לצפות בפרק ששודר, העבירו חוויות, אכלו, שתו ונהנו

החבר'ה של המירוץ למיליון הגיעו לרודאו, המקום של עדן ואביעד. הם זכו לקבל ממנו אירוח מדהים, נהנו מאווירה מצויינת כאשר כל המתחרים של המירוץ הגיעו לחגוג ולצפות בפרק. בנוסף, המתמודדים גם לקחו חלק באתגר הביתי של הפאב, השור הזועם של הרודאו, אז מי נשאר אחרון ומי לא הצליח בכלל ? צפו בקליפ בסיום הידיעה.

בינתיים נספר לכם שהחבורה הגיעה לרחובות על מנת לצפות בפרק האחרון ששודר, כולם החליפו חוויות על הנעשה והיה נראה שהם מאד נהנים.  איך הכל החל? אביעד כץ, הגיע לפאב ועל הדרך הזמין את כל החברים שלו מהעונה של "המירוץ למיליון" כדי לצפות יחד בפרק. רצו שם צחוקים בעיקר בזכות האחים ממן שהדביקו את כולם בדאחקות.

על פי מה שהיה השבוע בפאב, השניים לא קרובים לפרידה ובטח שלא במשבר זוגי. אמנם לאחרונה צצו שמועות על כך שעדן ואביעד מהמירוץ למיליון במשבר זוגי אבל למרות הכל הם הוציאו הודעה שהכל תקין אצלם. הפרקים האחרונים במירוץ היו עלולים להעיד אחרת אבל כנראה שההדחה שלהם תשכיח אותם מעט, וזה לטובתם בקלחת המקומית. כזכור, הזוג זכה למטח הכפשות כאשר במהלך המשימה היו צריכים להתחרות בזוג אחר, עדן לא תמכה בו ונכנסה בו לאורך כל הפרק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן