אחרי השמועות: שיר חדש לרוני דלומי


רוני דלומי כתבה והלחינה סינגל חדש "רוץ איתי"

דלומי עשתה זאת בדומה לשאר השירים באלבום שלה ואין ספק שהסינגל החדש הוא קליט אשר משלב עימו צלילים נאים אשר קשורים כמו תמיד לזמרת. בשיר המדובר דלומי שרה על מסע שהיא עוברת ורוצה לרוץ אותו עם מישהו שהיא קוראת לו לרוץ איתה. השיר קצבי וכיפי, הפזמון קליט ומשמיעה ראשונית נכנס לראש מהר מאד.

דלומי סוגרת את השיר בשירה של הפזמון בצורה שקטה יותר כך שהמילים בולטות יותר ועוצמתיות. השיר מגיע לאחר שבחודש האחרון היו שמועות על מותה של הזמרת שכמובן היו לא נכונות, דלומי מראה כי היא כאן בדרך לאלבום רביעי ולא מפסיקה לעבוד. בלי קשר דלומי משחקת בשלוש הצגות בתיאטרון הבימה. למרות כל העיסוקים שלה, היא לא מוכנה לעזוב את עולם המוזיקה ובימים אלה היא עובדת על אלבומה הרביעי שעתיד לצאת.

השיר לרוץ איתי הוא שיר יפה שכיף לסגור את החופש הגדול איתו. חלק ממילות השיר לפניכם: " על העצים אולי נמצא היום תשובות, שלא היו אתמול , על הריסים ועל כל המשאלות , כל כך רוצים לגדול. גם אם קו הזינוק היה כל כך מזמן , סופות הלכו ובאו ואני עדיין כאן , קח לי את היד , אל תשאיר אותי לבד. ערב חג בלב שלי , הגג נפתח, הכל נוסע , מישהו שם בשבילי אולי אליי מתגעגע , תתמסר, את הלב תשים , בוא נשחק ביחסים . רוץ איתי, רוץ איתי"

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן