אילנית ואלירז נופשים בתאילנד עם הילדים


חופשה משפחתית מהנה במיוחד עוברת על אילנית לוי, אלירז שדה והילדים 

בתקופה שבה הרבה מאד זוגות בביצה המקומית המריאו בשבועות האחרונים לחופשה מחממת באירופה, אילנית לוי ואלירז שדה החליטו לעשות זאת גם כן וטסו לחופשת קיץ שמחה במיוחד בתאילנד, יחד עם הילדים של אילנית ואייל גולן. בזמן שחם לנו בארץ, אילנית ואלירז משתפים בתמונות וחוויות מהאיים הקסומים בהם הם נמצאים. למרות שזו לא הפעם הראשונה של לוי בחופשה מהסוג הזה, נראה שהיא נהנית הרבה יותר מהצפוי.

אין ספק שהיינו רוצים גם להיות חלק מהחופשה הזאת שלהם, בכל מקרה, נראה שהזוגיות ביניהם פורחת ובין הבריכה לחופים המוזהבים יש להם הרבה רגעים מאושרים, עם הילדים וגם לבד. הריון? השאלה הזאת ממשיכה להטריד את העוקבים של אילנית ולנו רק נשאר להמשיך לעקוב אחרי הבטן הקטנה שאולי תבצבץ בקרוב מאד.

לפי הקטעים בסטורי שהעלתה אילנית נראה שאלירז כבר מוכן לילד ראשון – זה מה שבטוח. השניים העלו מקבץ קטעי וידאו מצחיקים בהם אלירז נראה כמו מדריך טיולים, אילנית צוחקת ברקע והילדים נהנים מהחיים. אוכל טוב, שמש, בריכה פרטית. מה רע? למרות שזו לא הפעם הראשונה של לוי בחופשה מהסוג הזה, נראה שהיא נהנית הרבה יותר מהצפוי. הזוג, שרק לפני תשעה חודשים התחתן, כבר חושב על היעד הבא שלו. אילנית לוי ואלירז שדה מתכננים חופשת רומנטית מעבר לים שתהיה בעצם ירח הדבש היוקרתי של הזוג.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן