מתוקות: עדי כרמלי ושני גולדשטיין בתמונות אינטימיות


עדי כרמלי ושני גולדשטיין בילו את סוף השבוע האחרון בבית מלון מפנק – צפו בתמונות

עדי כרמלי ושני גולדשטיין לא יוותרו על חגיגות ט"ו באב והחליטו לקחת הפסקה מהחיים במרכז הארץ ויצאו דרומה. השתיים החליטו לתת גז ולנסוע לכיוון גדרה, שם בילו את סוף השבוע שלהן בבית מלון בשם "ליר". השתיים זכו ליחס הולם מצוות המלון ועל פי העוברים ושבים שם זה נראה שהן מאוהבות בענק.

כשהן נמצאות הרחק מאור הזרקורים לצד עוברי אורח סקרנים אותו מקבץ תמונות של השניים בפוזות שלא משאירות מקום לספק על רמת ההנאה שלהן. רק לאחרונה פרסמנו ששני ויתרה על ארגזים של ממון עבור הופעה בהישרדות בעונה הבאה, רק בשם האהבה. כנראה שהפרס שלה היה סופש מפנק עם כרמלי בבית מלון.

כזכור, השתיים מנהלות קשר זוגי בחודשיים האחרונים והפעם קיבלנו עוד הוכחה לעניין שלא מדובר ברומן זמני או משהו כזה, זאת מאחר וגולדשטיין קיבלה החלטה חשובה ומפתיעה למען הזוגיות – היא לא תטוס להישרדות ותישאר לצידה של כרמלי, אותה אחת שהתפרסמה בתכנית "המירוץ למיליון" וכבר הספיקה להיעלם מעט מאור הזרקורים. היא מגיעה מדי פעם לאירועים מתוקשרים, אך הצליחה לעורר לא מעט עניין בשבועות האחרונים כשהחלה לצאת עם כוכבת אחרת ומוכרת, שני גולדשטיין. מה שבטוח זה שאת טו באב 2019 שתיהן לא ישכחו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן