סם האונס? נסרין קדרי הובהלה לבית החולים


פרסום ראשון: הזמרת טוענת לכאורה כי סם אונס הוכנס למשקה שלה

לילה לא שקט עבר על נסרין קדרי שבילתה בבית החולים איכילוב זאת לאחר שלטענתה הוכנס לה סם אונס למשקה שלה. בבית החולים היא עברה סדרת בדיקות אבל מצד שני, יש הטוענים שהיא בסך הכל עברה התקף פסיכוטי. בכל אופן, שופטת דה וויס נמצאת בביתה כרגע ונחה בעקבות המקרה המוזר שעבר עליה. אז מה באמת קרה שם? נמשיך לבדוק.

כזכור, הזמרת התגיירה לפני כשנה, אחרי שהייתה לפני כן בתהליך גיור שהופסק באמצע. קדרי הייתה במערכת יחסים שנמשכה 13 שנים עם חבר יהודי, שנגמרה בין היתר, בשל מחלוקות בין הזוג בגלל מוצאם, נוסף על התנגדותן של המשפחות. קדרי היא זוכת העונה השנייה של התכנית המצליחה אייל גולן קרו לך. היא כזכור התגלתה בתכנית, מאז הספיקה להשתתף גם בתכנית "גולסטאריות" ותופיע באמפי של קיסריה בחודש הבא.

רק לאחרונה פורסם כי קדרי ואופק המלאך בזוגיות. השניים נמצאים בתחילתו של קשר זוגי ואף בילו יחד בסוף השבוע בצימר רומנטי. אופק המלאך, השתתף בריאליטי המוזיקה "אקס פקטור" ואף שיתף פעולה עם דודו אהרון בשיר "הלב שלך בממתינה". בנוסף, למלאך יש מילוני צפיות ביוטיוב לקאברים שביצע ולשירים שכתב והלחין. אולי התשובות למה שקרה לנסרין נמצאות אצלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן