עומר נודלמן תככב בסדרה חדשה


עומר נודלמן תככב גם בסדרת דרמה ישראלית, שתשודר ברחבי הגלובוס

הדוגמנית הבלונדינית, עומר נודלמן, נמצאת בימים האחרונים בניו יורק, לשם הוטסה על ידי חברת סמסונג לכבוד השקת טלפון נייד חדש. מי עוד טסה איתה? עומר חזן, אלין כהן ואחרים. בכל אופן עומר המתוקה לא רק עסוקה בהשקה אלא גם בלמידת טקסטים לקראת הצילומים הקרובים. עומר תשחק תפקיד של ילדה בת 16 בשם "לין", שמשתלבת בעלילות המתח של סדרת הריגול לצעירים.

נודלמן כך עושה רושם לקחה את זה לתשומת לבה והיא ממישכה לנצל כל רגע בדקות התהילה שלה. היא מצליחה להשתלב בקמפיינים, מנהלת קשר זוגי עם לירן דנינו ומתחזקת את הפרופילים באינסטוש ושות. כעת היא מצאה את הגו'ב הבא שלה ותשחק בסדרה ישראלית שתשודר בכל הגלובוס. שאפו.

שם הסדרה הוא ספיידרז והיא תשחק כאמור בתפקיד ראשי של סדרת הדרמה לנוער בערוץ ניקולודיאון. כל ההפקה היא תוצרת הארץ וצפויה להיות משודרת ב-170 מדינות שונות. עומר נודלמן הצליחה להפוך תוך שבועות ספורים לשם ומסקרן בתעשיית הבידור, בזכות ליהוק לעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון", שמועות על רומן עם מייקל לואיס וקשר בהתהוות עם הזמר לירן דנינו. הדוגמנית הבינה מהר מאוד את חוקי המשחק, ומתחזקת כיום עמוד אינסטגרם פוטוגני במיוחד עבור 85 אלף עוקביה מלא בתמונות מסט הצילומים, קמפיינים שונים וגם מבילויים עם חברות.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן