רוסלנה רודינה: "היה קשה לגדל יאן לבד"


רוסלנה רודינה מדברת על הקושי בגידול של יאן ועל עוד נושאים בוערים

האקסית של אייל גולן כבר שמה מאחוריה את הזמר הלאומי ומקווה מאד שחייה החדשים עם בן זוגה החדש יהיו הרבה יותר טובים מאשר אלו שהיו לה עם גולן והפרשיות. עכשיו היא מדברת: "יש לאייל ויאן קשר מדהים. יאן אוהב אותו מאוד וזה הדדי. זה משהו שבחיים לא אמנע מהם. הם נפגשים פעמיים בשבוע, ובכל סוף שבוע שני. אנחנו מדברים בינינו, ומתי שהוא רוצה לראות אותו, גם אם זה לא בימים הקבועים, הוא יכול לקחת אותו. יש ילד בתמונה וצריך לעשות את ההפרדה. המטרה שלי היא שליאן יהיה טוב, שלא יחווה את מה שאני חוויתי עם ההורים שלי. הוא לא יהיה באמצע".

עוד אמרה על בנה הבכור: " לא תראו אותי מסתובבת איתו ליד פפרצי. מה שמופיע – זה מה שאני בחרתי להעלות. בסופו של יום, יאן לא חשוף ברמה כזאת. אני גם לא נותנת לאנשים להצטלם איתו. הוא ילד, וזה מה שאנשים לא מבינים. שהוא לא דמות ציבורית שאפשר לגשת אליה ולגעת בה. הוא לא אשם שהוא נולד להורים כאלה. הוא כבר מוכר, מהרגע שנולד. בעוד כמה שנים הוא יוכל לקרוא כתבות ולראות תוכניות על מה שהיה, זה לא בשליטתנו".

על פרשת הנערות ואייל גולן: "הארץ געשה, זה נכון, אבל אף פעם לא יכולים לדעת מה באמת קורה בזוגיות. אני לא מלכלכת בתקשורת. אף פעם. גם אם אני כועסת, לא יהיה מצב שאשב מולך ואגיד עליו דברים. על אף אחד. התבשלתי עם עצמי המון זמן, ובסוף קיבלתי את ההחלטה לעזוב. כשיצאתי משם, הרגשתי טוב מאוד עם עצמי, שאני חיה ומגשימה את עצמי. ברור שהמחשבות הקשות היו איך אצליח לספק ליאן ולעצמי את רמת החיים שלה הורגלנו. אלו דברים שהייתי חושבת עליהם ביני לבין עצמי בלילה. אבל לא היה משבר. היה לי קשה, אין ספק. עם ילד, להקים מכלום בית מההתחלה. הקושי היה יותר בזה שלא ישנתי הרבה והייתי צריכה לתמרן, אבל היה סיפוק. זה משהו שאני מתעקשת עליו מאוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן