עומר דרור שוב אושפז בבית החולים


השחקן והדוגמן נפצע בתאונת קורקינט ואושפז לצורך המשך טיפול

השחקן והדוגמן עומר דרור נפצע בתאונת קורקינט לפני שבועיים ואושפז אמש בפעם השנייה מאז בבית החולים. הוא חזר למיטת בית החולים ועבר ניתוח בידו בהמשך לטיפול בפציעתו מהתאונה, מצבו טוב, וכעת הוא מתאושש מהניתוח. כזכור, עומר דרור עבר תאונה כשרכב על קורקינט חשמלי בדרום תל אביב. השחקן היה בדרך לצילומים, אך פונה באמבולנס דקות ספורות לאחר התאונה.

דרור, אחד השחקנים והדוגמנים הכי עמוסים בישראל, סבל מפציעות בחלק גופו העליון ונמצא כעת בהתאוששות עקב ניתוח שעבר ביד שמאל, בקרבתו מספרים על אופטימיות. כידוע, עומר מנהל מערכת יחסים מתוקשרת עם הדוגמנית מיכל פרס והוא נחשב לכוכב ילדים. דרור העלה פוסט לרשתות החברתיות לצד זוגתו  כשהוא חבוש בידו: "תודה לכולם על הדאגה ואהבה, מזל שהייתה עליי קסדה, זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע, תשמרו על עצמכם".

תאונות קורקינט זה לא משהו חדש במחוזותינו כאשר זכור המקרה של האקסית של דרור, שלומית מלכה שגם עברה תאונת קורקינט בשנים האחרונות והיא לא היחידה. גם יהודה לוי ועדן פינס מצאו את עצמם עם פציעות בגוף בעקבות הרכיבה. ננצל את הבמה הזאת ונזכיר שצריך לחבוש קסדה בכל נסיעה עם רכב חשמלי על מנת להימנע מפציעות קשות במקרה של נפילה או תאונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן