"איפה כתוב שאסור לעשות משכב זכר?"

צמד האחים יצחק וחביב ממן מהמירוץ למיליון מדברים על נטייתם המינית

יצחק וחביב ממן גילו שהם נמשכים לגברים באותו גיל ונאלצו להסתיר את זה מהמשפחה המסורתית וגם מעצמם עד שנתקלו אחד בשני במועדון גייז. אז איך זה להגיע ממשפחה מסורתית ולהיות הומו אתם שואלים? יצחק וחביב נשמעים רגועים וקולים לגמרי עם העובדה הזאת: "איפה כתוב שאסור לעשות משכב זכר? יש שיגידו שדוד ידע את יהונתן. אני מתייחס לזה לפי מה שאני מרגיש. לא נשען על מה שכתוב. טוב לי, אני מאושר, זה עושה לי מהמם כשאני מתפלל ומניח תפילין כל בוקר".

יצחק ממן המשיך: "צריך להודות למשהו בעולם הזה. אני מודה לבריאה ולאנרגיה ולבורא עולם וזה עושה לי טוב. וזה הכל. אני מאוד מאמין באלוהים. הומו זו נטייה מינית מולדת. גנטית. אין על זה דיון בכלל. ומי שחושב אחרת שיחשוב עד מחר. נותנים הכל לחרדים שלא עושים שום דבר במדינה הזו ומקבלים את כל הקצבאות, זה מקומם, מכעיס לא פייר ולא שווה – ולצערי אני שומע מהרבה חברים שלי שהם מתים לעזוב את המקום".

גם חביב התייחס לעניין: "אנחנו מצליחים להנגיש את עצמנו, כי אנחנו לא ההומואים עם החוטיני בחוץ – ככה פרימיטיבים רואים אותנו ומתארים את המצעדים שלנו – ולצערי, בסוף בוחרים את ההנהגה הנוכחית, שלא מתכוונת לשנות כל דבר. אפשר להתעטף בטלית ובדגל גאווה ויש להם את אותו משקל. אני שואל את שאלתם של גייז דתיים שנמצאים בקונפליקט, האם אני יכול להיות דתי ומאמין ביחד. זו שאלה שלהם לא שלי."

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן