מי הפיץ את השמועות על מותן של רוני דלומי ויונה אליאן?


לפורטל עומרי חיון נודע שגורמים ערבים שונאי ישראל הפיצו את הידיעות

השמועות על מותן של יונה אליאן ודלומי רוני עשו הרבה רעש בסוף השבוע ולפורטל נודע שאפילו אתר ערבי פרסם ידיעה על מותה של יונה אליאן. מאז התפרסמה ידיעה באתרים, לפיה השחקנית האהובה יונה אליאן מאושפזת באיכילוב, החלה חרושת שמועות על מצבה הרפואי שכביכול הדרדר, מחלות סופניות, ושאר ספקולציות שהיו על אחריותם של המפרסמים בלבד. אמש החריפו השמועות, ומספר בעלי חשבונות בפייסבוק פרסמו פייק ניוז לפיו יונה אליאן נפטרה בבית החולים. דבר שהוא לא נכון כלל.

גם רוני דלומי, הזמרת בת ה-27, עברה מצב דומה כאשר שמעה כי גולשים הפיצו בפייסבוק ובווטסאפ הודעה לפיה, "הזמרת הישראלית נמצאה בביתה ללא רוח חיים, בעקבות נסיבות טרגיות שהביאו למותה". על אף שההודעה לא יצאה מטעם שום מקור אמין וטרם ברור מה בכלל הוביל לפרסומה מלכתחילה, פורסם מיד כי גורמים בסביבתה של דלומי, מיהרו להרגיע את השמועות ודיווחו כי "הכל בסדר והזמרת חיה". כעת מתברר שאתרים זרים דיווחו על מותן של השניים.

זה לא חדש שידיעות מזויפות רצות ברשתות החברתיות ומתחילות גל של פאניקה ובהלה, לכן תמיד חשוב להיות זהירים ולא לצרוך ידיעות מאתרים פיקטיביים. הפעם זה הסתיים בצורה חיובית ונקווה שגם בעתיד שלומן של יונה ורוני יישמר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן