שמועות על מותה של השחקנית יונה אליאן


השחקנית יונה אליאן מאושפזת בבית החולים איכילוב בתל אביב מזה מספר ימים. ששי קשת, בעלה מגיב לשמועות על מותה: "היא בסדר ומטופלת נפלא, מקווים שתשתחרר. עוד אמר: "מרגישה טוב, מקווים שתצא במהרה"

השחקנית יונה אליאן מאושפזת בימים האחרונים בבית החולים איכילוב בתל אביב. "אני יכול להרגיע את כולם", אמר בעלה, השחקן ששי קשת: "יונה בסדר, מטופלת נפלא, מרגישה טוב ומקווים שתצא במהרה הביתה". אליאן בת ה-69, זוכת פרס מפעל חיים לתיאטרון ב-2016, מככבת בשנים האחרונות בסדרת הטלוויזיה "סברי מרנן" ובמופע המשותף שהעלתה עם בעלה, "עדיין נשואים?".

מאז התפרסמה ידיעה באתרים, לפיה השחקנית האהובה יונה אליאן מאושפזת באיכילוב, החלה חרושת שמועות על מצבה הרפואי שכביכול הדרדר, מחלות סופניות, ושאר ספקולציות שהיו על אחריותם של המפרסמים בלבד. היום בבוקר החריפו השמועות, ומספר בעלי חשבונות בפייסבוק פרסמו פייק ניוז לפיו יונה אליאן נפטרה בבית החולים.

בשיחה ראשונה מאז אשפוזה מפזר בעלה, השחקן והזמר ששי קשת, את חרושת השמועות, ומגיב על הטירוף: "יונה בסדר. מטופלת הכי טוב שצריך. מצבה משתפר, לא לדאוג. אני מבקש להרגיע את כל אוהביה, ואולי גם את אלה שפחות, במיוחד את אלה שפיצים את השמועות הזדוניות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן