3 מתלוננות חדשות נגד אייל גולן


בהפקת הסרט של וילנאי ומרוז שוקלים ברצינות לעשות פרק ב' לסרט עם המתלוננות

פרשת הסרט של אייל גולן לא יורדת מסדר היום. בתכנית התחקירים של אורלי וגיא שוקלים לבצע פרק נוסף בתחקיר זאת לאור העובדה שעוד עדויות נאספו נגד הזמר המהולל. רק לאחרונה חזר אייל גולן מברזיל, שם צילם את התכנית גולסטאר. עם הנחיתה שלו בשדה התעופה בן גוריון חיכו לו צי של כתבים וניסו לשמוע מה יש לו לומר בעקבות התכנית. כזכור, הזמר שהה באותה העת בצילומים בברזיל ולמעט תמונות ומסרים שהעלה לרשתות החברתיות, לא זכינו לתגובה ממנו על מה ששודר.

כל צלמי פפראצי המתינו לזמר בסוף השבוע האחרון באולם מקבלי הפנים של הנוסעים הנכנסים כשכל כוכבי העונה יצאו בזה אחר זה, למעט הזמר, שרצה להימנע מעדשות המצלמה ומשאלות של גופי התקשורת והוברח באישור מיוחד מיציאה צדדית. במערכת תוכנית התחקירים של אורלי וילנאי וגיא מרוז בערוץ 13 ראו שהזמר בלחץ והחליטו לבצע עוד תכנית תחקירים שאמורה לשפוך אור נוסף על האירועים המדוברים. בזמן ששודר מאז התחקיר הראשון, הגיעו למערכת של אורלי וגיא תלונות נוספות של 3 נערות נגד אייל גולן.

האם תיק החקירה יפתח מחדש בעקבות כך? איציק זוהר ששהה עם גולן בברזיל ניסה להסביר מה עבר על חברו הטוב: "הוא עבר רגעים מאוד קשים. אם מישהו חשב שהוא לקח את זה בצורה קלה אז הוא טועה. בתור חבר אתה לא יכול שלא לראות את הקושי שהוא עבר. היה קשה לראות אותו סופג. הוא אדם והוא חבר וזה מאוד קשה, במיוחד כשיש ילדים שמעורבים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן