נעמה קסרי סוגרת חשבון עם ג'ובאני רוסו


נעמה קסרי הבריזה מחגיגות הניצחון של ג'ובאני רוסו בהישרדות

השורד האחרון בהישרדות VIP ונעמה קסרי שהגיעה לגמר היו בסכסוך ממושך רגע אחרי שחזרו מהאי לאחר שקסרי ביקשה מהכדורגלן להפתיע את בנה שמעריץ אותו, הוא הבטיח שיגיע אך הבריז. למרות התחושה הקשה שקסרי נשארה איתה, רוסו יצא גבר וביקש סליחה, הבטיח שיגיע אבל שוב הבריז. קסרי, שידועה בתחמנותה הרבה לא נשארה חייבת למחדלים הללו והחליטה לא להגיע לאירוע של רוסו בו הוא חגג את הזכייה.

לטענתה של קסרי היה לה תירוץ של תינוקת בת שבועיים בבית שיש לה לטפל בה. קסרי מצידה ביקשה להגיב לברז ואמרה: "אני עם תינוקת בת שבועיים בהנקה מלאה, בהתראה של יום קשה להתארגן בכל מקרה, דיברתי עם ג'ובאני והכל טודו בום". מצד שני, אחרי שחגג את הזכייה של הישרדות עם בני משפחתו בחופשה באילת, ביקש רוסו לחגוג עם חבריו הטובים החברים והקולגות מהאי במסעדת מסה בתל אביב. קסרי כאמור בלטה בחסרונה ולא הופיעה אבל גם ליהיא גרינר נעדרה, עקב לוז צפוף לדבריה.

מי כן היו? רוסלנה רודינה , טילטיל, שני גולדשטיין ועדי כרמלי שיצאו השבוע מהארון, עדי לאון, רגב הוד והלן,  איציק זוהר, טום קשתי ודורון מירן, לונא מנסור עם החבר ,מישל טרוני, אורין ג'ולי , גיא זוארץ, שמחה גואטה , יהודה אבולעפיה, אירה דולפין, אייל ברקובר, אסף אשתר ועוד.

צילום: אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן