הלם: כך נראתה נטע אלחמיסטר בצעירותה


תמונות של הדוגמנית נחשפו ברשת וזה הזמן שלכם לגלות את המראה הישן של נטע

תמונות של הדוגמנית נטע אלחמיסטר עלו ברשת כשהיא נראית בצעירותה. הדבר עניין רבים מהגולשים וזכה למאות שיתופים. מדובר בתמונות של נטע אלחמיסטר בגיל הנעורים שכמעט לא יצא לאף אחד לראות. תמיד שאלתם את עצמכם איך נראו הסלב בגיל 15? עכשיו יש לכם את התשובה למראה של נטע אלחמיסטר בגיל הנעורים שלה.

בתמונות שפורסמו נטע הוכיחה שהגנים הנאים תמיד היו שם ומאז היא לקחה את הכל צעד קדימה. עוד הרבה לפני שהיא הייתה דוגמנית מוכרת ואפילו לפני שהכירה את בעלה רמי גרשון, איך ידעה מה צריך לעשות כדי לכבוש את האומה. החתונה האחרונה עם שחקן מכבי חיפה זכתה לתהודה גדולה כאשר אלפי מוזמנים הגיעו לחלוק לה כבוד, סביר להניח שחלקם גם חברים מימי התיכון שזוכרים את נטע במראה הצעיר יותר.

אלחמיסטר התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה ברשת אינסטגרם כאשר  נכון לעכשיו יש לחשבון זה 1.5 מיליון עוקבים, והיא מפרסמת דרכו מוצרים שונים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט ושוויה של החברה שבבעלותן מוערך בכ-2.5 מיליון שקלים. אלחמיסטר מדגמנת עבור רשת ההלבשה הישראלית והייתה גם פרזנטורית של האפליקציה הישראלית ,  SessMeהיא כיכבה גם על שער כתבי העת המקומיים ונראה שעתיד ורוד עוד לפניה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן