עומר דרור נפגע בתאונה ופונה לבית החולים


השחקן והדוגמן עבר תאונת דרכים עם קורקינט חשמלי ופונה לבית החולים

עומר דרור עבר תאונה כשרכב על קורקינט חשמלי בדרום תל אביב. השחקן היה בדרך לצילומים, אך פונה באמבולנס דקות ספורות לאחר התאונה. דרור, , אחד השחקנים והדוגמנים הכי עמוסים בישראל, סובל מפציעות בחלק גופו העליון ונמצא כעת בבדיקות מקיפות. כידוע, עומר מנהל מערכת יחסים מתוקשרת עם הדוגמנית מיכל פרס והוא נחשב לכוכב ילדים ענק.

תאונות קורקינט זה לא משהו חדש במחוזינו כאשר זכור המקרה של האקסית של דרור, שלומית מלכה שגם עברה תאונת קורקינט בשנים האחרונות והיא לא היחידה. גם יהודה לוי ועדן פינס מצאו את עצמם עם פציעות בגוף בעקבות הרכיבה. ננצל את הבמה הזאת ונזכיר שצריך לחבוש קסדה בכל נסיעה עם רכב חשמלי על מנת להימנע מפציעות קשות במקרה של נפילה או תאונה.

נתנאל מויאל, המייצג את סוכנות "שרית&לורנס" בה מיוצג דרור, הגיב:" עומר פונה לבית החולים ונמצא בסדרת בדיקות מקיפות ברגעים אלו. אנו מקווים לבריאות שלמה ואיתנה". דרור נמצא כרגע בבית החולים איכילוב להמשך טיפול. הוא התפרסם במגוון סדרות כאשר הבולטות שלהם היו הנספח, המוסד הסגור, מלכות , כפולה ,אובוי, בית הכלבים, אנחנו במפה, אליפים, מועדון החנונים, גאלי, חברות. המעריצים שלו דאגו לשלוח לו הרבה איחולי החלמה מהירה וכולנו מקווים שבקרוב מאד הוא יחזר למקצוע שהוא כל כך אוהב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן