ריפ טורן, כוכב "גברים בשחור", נפטר


ריפ טורן, שחקן הסרטים "גברים בשחור" ו"המופע של לארי סנדרס", מת בגיל 88

שחקן התיאטרון והקולנוע, ריפ טורן, מת בגיל 88. טורן, זוכה פרס האמי, שיחק בסדרה "המופע של לארי סנדרס" ובסרט "גברים בשחור". טורן מת בביתו לצד אשתו, איימי רייט, ושתיים מבנותיו. הקריירה של טורן על המסך ועל הבמה נמשכה שבעה עשורים, ונעה בין תפקידים בתחילת דרכו לבין דמויות קומיות בשלב מאוחר. אחרי שזכה לשבחים על תפקידיו בדרמות כמו "ציפור הנעורים המתוקה" (1962) ו"קרוס קריק" (1983), עבר טורן לקומדיה.

הוא זכה באמי על תפקידו כמפיק הטלוויזיה ב"המופע של לארי סנדרס" אשר שודרה בשנים 1992–1998. כמו כן טורן עשה את הופעת הבכורה שלו במחזמר "Sweet Bird of Youth" בברודווי בשנת 1959, והיה מועמד לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "Cross Creek" משנת 1983. התפקיד בזכותו רבים זוכרים את טורן הוא המפיק ארטי מהתוכנית "המופע של לארי סנדרס", שהביא לו שש מועמדויות לפרסי האמי, ופסלון אחד.

בהמשך להצלחת התוכנית, השחקן לוהק למספר סרטים גדולים בסוף שנות התשעים, כשמוכר בהם הוא "גברים בשחור", שיצא בשנת 1997, לצידו של וויל סמית'. הוא החזיק בקריירת משחק של שבעה עשורים בסרטים, בטלוויזיה ובתיאטרון עם כמעט 200 תפקידים שונים לאורך השנים. הוא הצהיר כי הסוד שלו הוא "לשחק בדרמה כמו בקומדיה, ולשחק בקומדיה כמו בדרמה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן