הקריירה בסכנה? שיר זוארץ אושפזה ונותחה בבית חולים


הזמרת הצעירה בת ה-18 עברה פרוצדורה רפואית וצפויה לנוח ולהתאושש בשבועות הקרובים

האם הקריירה של אחת הזמרות המבטיחות ביותר בישראל, שיר זוארץ בת ה-18, נמצאת קרוב לסיומה? זוארץ אושפזה השבוע בבית החולים לאחר שעברה פרוצדורה רפואית וכעת היא מתאוששת. הזמרת הצעירה והמבטיחה שעומדת מאחורי הלהיטים "לנשום" ו-"ילד", עברה ניתוח קשה שאולי יסכן את המשך הקריירה שלה בעתיד הקרוב.

הסיבה שהניתוח מסכן את הקריירה שלה, לפחות בעתיד הקרוב, היא שזוארץ עברה ניתוח להוצאת השקדים, במה שעלול להשפיע על הקול שלה ועל האופן שבו היא שרה. הניתוח עברה בהצלחה וכבר ברגעים אלה שיר מתאוששת ובקרוב אמורה להשתחרר לביתה להמשך תהליך ההבראה שלה. זוארץ הגיעה כבר בתחילת השבוע לבית חולים במרכז הארץ כאשר היא מלווה בהוריה במטרה לעבור ניתוח דחוף להוצאת השקדים ונותחה על ידי מספר מנתחים מובילים בתחום כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

נותר רק לקוות שזוארץ תחלים במהרה ותחזור להופיע, לשיר וליצור מוזיקה. הניתוח הוא אכן ניתוח פשוט באופן יחסי, אך כאשר מדובר באזורים בהם נמצאים מיתרי הקול, מדובר במכה לא פשוטה לזמרת. זוארץ עוד צעירה, היא תמשיך לייצר ולשיר, אך ניתן רק לקוות שההצלחה תהיה זהה גם לאחר הניתוח. ההתאוששות מהניתוח אמורה לקחת כמה שבועות, שלאחריהם אמורה הזמרת הצעירה לשוב בהדרגה להופיע ולשיר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן